  • 1. Data: 2003-06-10 11:19:31
    Temat: Re: Mam KK!
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No to Fortis moze sie cmokac :)
    > Dostalem pod lokate w Multi KK. Co prawda po 3 wizytach w oddziale
    > (ponoc bylem pierwszy ;) i po miesiacu od zalozenia lokaty, ale
    > przynajmniej za 35 zl :D
    > Szkoda tylko, ze limit taki malutki - ale wiecej miesiecznie nie
    > wydaje.
    > No i przelizanie w Euro niedlugo...
    > A zdjecie na karcie - przesmiesznie wyglada...

    Nie podniecaj się Amra, w PKO BP SA na pewno bez tej lokaty by Ci KK MC
    dali

  • 2. Data: 2003-06-10 11:19:36
    Temat: Mam KK!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No to Fortis moze sie cmokac :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-10 11:24:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Nie podniecaj się Amra, w PKO BP SA na pewno bez tej lokaty by Ci KK
    > MC dali

    Ale tam juz dawno konta nie mam i nie zamierzam miac na razie.
    P.S. MC wypuklego czy electrona?

  • 4. Data: 2003-06-10 11:26:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Ale tam juz dawno konta nie mam i nie zamierzam miac na razie.
    > P.S. MC wypuklego czy electrona?

    Przecież electronik Ciebie nie interesuje. Duży ruch na koncie plus
    pisemne oświadczenie, że się ma odpowiednie wpływy wystarczyło na
    Silvera. Dodam, że Pani która to załatwiała bardzo zależało na tym abym
    dostał tę kartę (może mają jakieś obrywy od przyciągniętych klientów).

  • 5. Data: 2003-06-10 11:29:57
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    abym
    > dostał tę kartę (może mają jakieś obrywy od przyciągniętych

    PS: w ePKO mugłbyś założyć na 3 mies. i byłoby oprocentowanie 19,9. Na
    legitke doktoranta zapłacisz po 3 zł. a nie po 9.

  • 6. Data: 2003-06-10 11:37:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > Przecież electronik Ciebie nie interesuje. Duży ruch na koncie plus
    > pisemne oświadczenie, że się ma odpowiednie wpływy

    Ooo - i bez dochodow oficjalnych?
    Hmm - cos mi sie zdaje ze za jakis roczek, albo dwa przeprosze sie z
    PKO BP (jak wprowadza system) - moze byc calkiem sensowny bank - i
    polski.
    Na razie jednak mu podziekuje - za duze kolejki - a w Inteligo dalej
    mam konto :)

  • 7. Data: 2003-06-10 11:40:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > PS: w ePKO mugłbyś założyć na 3 mies. i byłoby oprocentowanie 19,9.
    Na
    > legitke doktoranta zapłacisz po 3 zł. a nie po 9.

    Hmm - w takim razie Citi baj baj ;)
    P.S. A otwieraja jeszcze ePKO? Ych - zobaczymy po piatkowym egzaminie
    ;)

  • 8. Data: 2003-06-10 11:44:51
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bc4eno$d3i$1@news.onet.pl...

    > Szkoda tylko, ze limit taki malutki - ale wiecej miesiecznie nie
    > wydaje.
    (...)
    Eeee, zeby KK byla uzyteczna limit powinien wynosci conajmniej 2x miesieczne
    wydatki. Przeciez w trakcie GP bedziesz dokonywal zakupow na poczet
    nastepnego miesiaca.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 9. Data: 2003-06-10 11:55:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lopez wrote:
    > Eeee, zeby KK byla uzyteczna limit powinien wynosci conajmniej 2x
    > miesieczne wydatki. Przeciez w trakcie GP bedziesz dokonywal zakupow
    > na poczet nastepnego miesiaca.

    To moje poczatki z KK ;) Gdyby co mam jeszcze MC chargowke KB +
    normalne debetowki

  • 10. Data: 2003-06-10 12:13:09
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wydaje.
    > No i przelizanie w Euro niedlugo...
    > A zdjecie na karcie - przesmiesznie wyglada...

    To sie nazywa posucha na rynku. Kiedy nastana czasy ze to bank bedzie sie
    cieszyl ze wydal KK a nie klient... A tak w ogole to wraz ze spadkiem
    oprocentowania w bankach KK przestaja byc atrakcyjne (maly zysk z GP) i sadze
    ze niedlugo zyskaja znacznie na popularnosci zwykle wypukle debetowki
    podpiete do konta.

    D.