  • 1. Data: 2010-03-06 11:49:01
    Temat: Master card credit w BPH zniknąl z systemu Sezam
    Od: Michał <b...@b...pl>

    Witam,
    miałem ci ja karte kredytowa MasterCard w BPH od jakis kilku lat.
    Używałem sobie grzecznie, spłacałem w terminie, wszystko miodzio. Az tu
    nagle w połowie lutego, karta automagicznie zniknęła z calym rachunkiem
    z systemu Sezam. Powiadomiony poprzez infolinię Sezam, bank powinien
    chyba coś z tym faktem zrobić. A tu Gucio. Mija juz 3 tydzień i karty
    jak nie ma tak nie ma. W tej sytuacji spłata karty jest wyjątkowo
    upierdliwa! Bo aby dowiedziec sie o zadłuzenie i numer rachunku karty,
    musisz ciagle dzownic do centrum rozliczeniowego kart.
    Aha, zeby było ciekawiej zniknęła karta głowna z rachunkiem, karta
    dodatkowa jest i czuje sie dobrze ;-)))

    I tu mam do Was pytania?
    - czy zdarzył Wam sie podobny przypadek?
    - czy jest to powód do reklamacji opłaty za prowadzenie rachunku? ja tak
    zrobiłem
    - podobno jest to efekt migracji systemu kart z BPH do GE? jakies
    potwierdzenie tego faktu - ja słyszałem tylko plotki.

    Z pewnych powodów na razie nie mogę z niej zrezygnować. Moze za 2-3
    miesiace.

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-03-06 11:59:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > I tu mam do Was pytania?
    > - czy zdarzył Wam sie podobny przypadek?

    Wszystkie moje KK BPH są widoczne bez zmian.

    > - czy jest to powód do reklamacji opłaty za prowadzenie rachunku? ja tak
    > zrobiłem

    IMO nie jest.

  • 3. Data: 2010-03-06 12:00:47
    Od: Michał <b...@b...pl>

    W dniu 2010-03-06 12:59, MarekZ pisze:

    > IMO nie jest.

    A dlaczego? Sezam nie jest w pełni funkcjonalny tak jak byc powinien!
    IMHO :-)

    PIS przegrał z szerokim frontem. Frontem ludzi
    żonatych, mających konto bankowe i prawo jazdy.

  • 4. Data: 2010-03-06 12:03:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > A dlaczego? Sezam nie jest w pełni funkcjonalny tak jak byc powinien!
    > IMHO :-)

    Ale z tego co pamiętam, Sezam to tylko kanał dostępu do rachunku, którego
    udostępnienie jest za darmo. Opłata jest za prowadzenie rachunku jako
    takiego (?). Rzecz jasna GE może pozytywnie się odnieść do reklamacji.

  • 5. Data: 2010-03-06 12:08:29
    Od: Michał <b...@b...pl>

    W dniu 2010-03-06 13:03, MarekZ pisze:
> [...]
    > udostępnienie jest za darmo. Opłata jest za prowadzenie rachunku jako
    > takiego (?). Rzecz jasna GE może pozytywnie się odnieść do reklamacji.

    Tyle tylko, ze jesli operacje splaty wykonałbym poprzez obsługę
    telefoniczna to zaplace za taka operację. A to już nie jest za darmo ;-)

  • 6. Data: 2010-03-06 12:15:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tyle tylko, ze jesli operacje splaty wykonałbym poprzez obsługę
    > telefoniczna to zaplace za taka operację. A to już nie jest za darmo ;-)

    Przecież normalny przelew na rachunek karty możesz wykonać.

  • 7. Data: 2010-03-06 12:19:58
    Od: Michał <b...@b...pl>

    W dniu 2010-03-06 13:15, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież normalny przelew na rachunek karty możesz wykonać.

    Ależ ja własnie pisałem o tym , ze można taką operację wykonać, tyle
    tylko, że jest to wyjątkowo upierdliwe.
    Musisz sie dowiedziec jakie masz zadłuzenie, jaki jest numer rachunku i
    poźniej stworzyć przelew. A tak klikałeś na spłać i juz.
    Poza tym mam złoty Sezam, jeśli z taką funkcjonalnością on jest złoty to
    ja jestem też złoty i nie mam zamiaru użerać się z popsutym produktem ;-)

  • 8. Data: 2010-03-06 12:27:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Musisz sie dowiedziec jakie masz zadłuzenie, jaki jest numer rachunku i
    > poźniej stworzyć przelew. A tak klikałeś na spłać i juz.

    OK, rozumiem. Ja dostaję wyciągi papierowe i takie zniknięcie KK z podglądu
    nie byłoby dla mnie bardzo dużą niedogodnością, choć rzecz jasna rzucałbym
    się o to.

    > Poza tym mam złoty Sezam, jeśli z taką funkcjonalnością on jest złoty to
    > ja jestem też złoty i nie mam zamiaru użerać się z popsutym produktem ;-)

    Jeśli jest to oferta o podwyższonym standardzie, to BPH zapewne reklamację
    uzna. W przypadku choćby Multibanku bank zapewne nie uznałby takiej
    reklamacji, ale w BPH obsługa reklamacji jest na raczej wysokim poziomie
    (choć ostatni raz miałem okazję to sprawdzać jeszcze przed przejęciem przez
    GE). Nie sądzę aby w ogóle istniał bank z gorszą obsługą reklamacji niż
    Multibank (abstrahując od przypadków typu Cetelem), a na pewno nie jest nim
    BPH.