  • 1. Data: 2011-04-19 11:04:49
    Temat: Mastercard - wybór waluty...
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    Cześć,

    wczoraj przy próbie płacenia kartami mastercard (zarówno debetówką jak i
    kredytową) terminal pytał mnie w jakiej walucie chcę płacić. Do wyboru
    było USD i ZŁ. Przyznam, że byłem zaskoczony prawie tak samo jak Pani
    sprzedająca. Skąd się to wzięło? Karty z mbanku, konto wcale nie
    walutowe... Ki czort, jakiś nowy ficzer?
    --
    tomafek

  • 2. Data: 2011-04-19 18:07:52
    Temat: Re: Mastercard - wybór waluty...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-04-19 13:04, Tomek Kęcki wrote:
> [...]
    > sprzedająca. Skąd się to wzięło? Karty z mbanku, konto wcale nie
    > walutowe... Ki czort, jakiś nowy ficzer?

    A co to za terminal byl? Zabka moze?

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-04-20 06:54:02
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    W dniu 2011-04-19 20:07, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > A co to za terminal byl? Zabka moze?

    Galeria Słoneczna w Radomiu, terminale Evalon

    --
    tomafek

  • 4. Data: 2011-04-20 06:55:49
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    > Galeria Słoneczna w Radomiu, terminale Evalon

    A dokładniej Elavon :)

    --
    tomafek

  • 5. Data: 2011-04-21 22:36:39
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-04-19 13:04, Tomek Kęcki pisze:
> [...]
    > sprzedająca. Skąd się to wzięło? Karty z mbanku, konto wcale nie
    > walutowe... Ki czort, jakiś nowy ficzer?

    Elavon ma takie wymysly, praktycznie zawsze dla kart z zagranicznych
    bankow, albo polskich walutowych. Mozna wybrac sobie walute rozliczenia
    - PLN, EUR, USD. Na pytanie po co wprowadzili takie upierdliwe, siejace
    chaos rozwiazanie - nie potrafili udzielic rozsadnej odpowiedzi ;)