-
1. Data: 2002-11-12 19:23:18
Temat: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: Barman <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl>
Witam.
Dziś rano miałem telefon z Mbanku o takim przebiegu:
"Dzień dobry tu Mbank, czy to Pani (i tutaj imię i nazwisko)"
Odpowiedziałem, nie to pomyłka.
I tu pani trzaska słuchawką i koniec rozmowy.
Zdziwiło mnie to troche bo mam też konto w MBanku, a tu takie 'cuda'
:-)
Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
Czy może się czepiam ?
Pozdrawiam
Barman
-
2. Data: 2002-11-12 19:33:01
Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
[...]
> Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
> przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
> Czy może się czepiam ?
A może mbank ma podobną filozofię co niektóre sieci supermarketów (np.
Real) - wystrój ma być tani, niemal przaśny, ponieważ są klienci, którzy
'nie chcą płacić za fanaberie'?
Taka hipoteza jest przynajmniej pochlebna wobec banku
- działanie może się nie podobać ale jest uzasadnione...
Innej, równie pochlebnej hipotezy wymyślić nie umiem ;)
-
3. Data: 2002-11-12 19:37:40
Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: "Robert" <m...@w...pl>
In news:q0l2tuc67lqs5q8kn0s161d6f1p4t72mhl@4ax.com, Barman wrote:
> "Dzień dobry tu Mbank, czy to Pani (i tutaj imię i nazwisko)"
> Odpowiedziałem, nie to pomyłka.
> I tu pani trzaska słuchawką i koniec rozmowy.
> Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
> przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
> Czy może się czepiam ?
Nie czepiasz się. Co najmniej powinna chyba wyjaśnić, czy Twój telefon to
właśnie ten, co ma zapisany w systemie, czy też źle połączyło.
-
4. Data: 2002-11-12 20:10:51
Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>
Barman <b...@u...posejdon.wpk.p.lodz.pl> wrote:
> Dziś rano miałem telefon z Mbanku o takim przebiegu:
>
> "Dzień dobry tu Mbank, czy to Pani (i tutaj imię i nazwisko)"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To raczej nie był telefon z mBanku -- operatorzy nie ujawniają, skąd
dzwonią, dopóki nie uzyskają potwierdzenia, że dodzwonili się do
właściwej osoby (a w razie zastania kogoś innego mówią, że dzwonią z
"instytucji finansowej", ot procedura chroniąca prywatność).
> Czy może się czepiam ?
lepiej przepytaj wielbicielki ;->
a.
-
5. Data: 2002-11-13 14:18:29
Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: Barman <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl>
On Tue, 12 Nov 2002 21:10:51 +0100, Asia Jedrychowska
<a...@g...hell.pl> wrote:
>
>> Czy może się czepiam ?
>
>lepiej przepytaj wielbicielki ;->
:-))
Pozdrawiam
Barman
-
6. Data: 2002-11-14 10:30:43
Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
Barman napisał(a):
> Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
> przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
> Czy może się czepiam ?
ni, nie czepiasz się... ale sa ludzie i _ludzie_. Ja własnie załozyłem
konto w mBanku i dzisiaj musiałem wykonac kilka połączeń i aktywowań to
i tamto. Za każdym razem obsługiwała mnie inna mlinka, i tylko 1
udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi, nawet na pytania, których nie
zdążyłem zadać, poza tym naaktywowała mi wszystko co potrzebuje za
jednym razem a poprzednie panie mnie tylko zwidziły.. ;-) wszystko jest
kwestią odpowiedniej osoby.
posłuchaj sobie czasami audycji Janusza Waiss'a (?) w Radiu ZET.
--
__o Normanos Roweros Pedziwiatros
_`\<,_ GG #1798800
(*)/ (*) http://www.gronie.org
-
7. Data: 2002-11-14 19:54:34
Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>
> wszystko jest kwestią odpowiedniej osoby.
Jeśli jakość usługi może się w tak dużym zakresie różnić to znaczy, że
organizacja (w tym wypadku bank) nie panuje nad tym.
Na rozwiązanie skuteczne składa się m.in.: dobór właściwych ludzi, ich
wyszkolenie, procesy, narzędzia, sposoby zarządznia i kontroli.
Prawidłowe rozwiązanie powinno trzymać w świadomych ryzach różnice w
sposobie świadczenia usług przez poszczególnych pracowników.