  • 1. Data: 2010-04-13 10:03:17
    Temat: Mbank też pada?
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    Na stornie logowania zamiast standardowej kontrolki miałem przez 2
    minuty info:

    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Telefonicznej..­.

  • 2. Data: 2010-04-13 10:29:20
    Temat: Re: Mbank też pada?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]

    >Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    >Prosimy spróbować ponownie.
    >Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum

    potwierdzam.
    ciekawe że ostatnio jakoś w wielu bankach pada system
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-04-13 11:47:59
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe że ostatnio jakoś w wielu bankach pada system

    Może ma to jakiś związek ze stosowaniem w certyfikatach SSL
    skompromitowanego algorytmu MD5:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/MD5
    P.G.

  • 4. Data: 2010-04-13 11:54:43
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-04-13 13:47, Piotr Gałka pisze:
    > Może ma to jakiś związek ze stosowaniem w certyfikatach SSL
    > skompromitowanego algorytmu MD5:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/MD5
    > P.G.

    Bardziej prawdopodobne, że to przez aktualny układ gwiazd.

  • 5. Data: 2010-04-13 11:58:47
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Piotr Gałka wrote:

    > Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może ma to jakiś związek ze stosowaniem w certyfikatach SSL
    > skompromitowanego algorytmu MD5:

    Pomijając bezsensowne wytłumaczenie to mbankowy ma sha1, a nie md5.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-04-13 12:21:54
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-04-13 12:29, glang pisze:
    > potwierdzam.
    > ciekawe że ostatnio jakoś w wielu bankach pada system
    > pzdr

    Moze ktos probuje sie wlamac?

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 7. Data: 2010-04-13 18:10:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pr0NET" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    2 minuty ? jestem w szoku.
    george

  • 8. Data: 2010-04-14 08:42:17
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Apr 13, 8:10 pm, "george" <g...@v...pl> wrote:
> [...]
    > Prosimy spróbować ponownie.
    > Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi

    Wiesz ja tam mam rachunek maklerski i czasami muszę skorygować SL,
    oczywiście jestem zabezpieczony zawsze i dla mnie to nie problem, ale
    nie każdy jest taki zapobiegliwy i głupie 2 minuty może sporo
    kosztować.

  • 9. Data: 2010-04-14 08:59:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 01:42:17 -0700, Pr0NET napisał(a):

    > Wiesz ja tam mam rachunek maklerski i czasami muszę skorygować SL,
    > oczywiście jestem zabezpieczony zawsze i dla mnie to nie problem, ale
    > nie każdy jest taki zapobiegliwy i głupie 2 minuty może sporo kosztować.

    To jak te 2 minuty mogą sporo kosztować, to trzeba się chyba zabezpieczyć
    bardziej, niż jedynie darmowym dostępem do systemu transakcyjnego,
    nieprawdaż?

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-04-14 09:53:51
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Apr 14, 10:59 am, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > To jak te 2 minuty mogą sporo kosztować, to trzeba się chyba zabezpieczyć
    > bardziej, niż jedynie darmowym dostępem do systemu transakcyjnego,
> [...]

    Znasz jakieś inne :D kanał telefoniczny (pewnie z 15 minut to
    zajmuje), nawet aplikacje xtb ponoć potrafią złapać zwiechę. To bank
    powinien dbać o jakość krytycznej usługi. Takie podejście z komunizmu
    wody nie ma, prądu nie ma, konsument ma wiernie czekać i nie chcieć
    dochodzić swoich praw.