  • 1. Data: 2009-08-15 16:56:41
    Temat: Mercor - analiza techniczna
    Od: Daniel Kalinowski <d...@g...com>

    Na swoim blogu isałem jakiś czas temu o Mercorze, żeby go obserwować,
    bo może być dobrą okazją inwestycyjną. Myślę, że dobrze wytypowałem tę
    spółkę i warto teraz w nią wejść. Sytuacja techniczna jest obiecująca.
    Po długim okresie tzw. boczniaka, spada na nas średnia 200dniowa. W
    piątek pojawił się długi cień testujący opór, którzy przebiega na
    poziomie 24,20 -24,30 zł. Przebicie go będzie sygnałem do kupna.
    Wskaźniki w tej chwili zeszły do strefy neutralnej.
    Wykres punktowo-symboliczny cały czas pokazuje sygnał S obowiązujący
    od 21 kwietnia. Jednak kolejne minima cenowe nie są już odnotowywane,
    a przy dojściu do 26 zł dostaniemy sygnał K. Na poziomie 26 zł
    przebiega kolejny opór, który będziemy testować po przekroczeniu
    średniej 200 dniowej, czyli możliwe, że odbędzie się to z marszu.
    Rating stockwatcha jest dobry i podaje teoretyczną zmianę kursu o +6%.
    31 sierpnia Mercor zda raport za półrocze. Wszystkie poprzednie
    podawały wyższe lub równe zyski w stosunku do poprzedzającego
    kwartału.

    http://analizagieldowa.blogspot.com/ 2009/08/mercor_15.html

  • 2. Data: 2009-08-17 08:40:21
    Temat: Re: Mercor - analiza techniczna
    Od: "re" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jakis czas temu puls biznesu naganial na ta spolke