  • 1. Data: 2012-11-27 18:37:20
    Temat: Meritum debetowa
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl>

    Szanowni.
    Ile się czeka na debetówkę z Meritum przez pocztyliona? (tzn. ile Wy
    czekaliście od momentu jak założyliście konto)

    Pzdr.
    KZ

  • 2. Data: 2012-11-27 19:32:28
    Temat: Re: Meritum debetowa
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-27 18:37, Sagittarius pisze:
    > Ile się czeka na debetówkę z Meritum przez pocztyliona? (tzn. ile Wy
    > czekaliście od momentu jak założyliście konto)

    Kartę dostałem po tygodniu od podpisania umowy w oddziale.

  • 3. Data: 2012-11-27 20:19:18
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Kartę dostałem po tygodniu od podpisania umowy w oddziale.

    Potwierdzam przerabialem to dwa razy maksymalnie tydzien teraz tez czekam po
    zastrzezeniu

  • 4. Data: 2012-12-04 11:59:57
    Od: Mertium Bank <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 listopada 2012 18:37:21 UTC+1 użytkownik Sagittarius napisał:
    > Szanowni.
    >
    > Ile si? czeka na debet?wk? z Meritum przez pocztyliona? (tzn. ile Wy
    >
    > czekali?cie od momentu jak za?o?yli?cie konto)
    >

    > Pzdr.
    >
    > KZ

    Dzień dobry,
    karta wysyłana jest w ciągu 14 dni od podpisania umowy. W przypadku dodatkowych
    pytań, zachęcamy do kontaktu z infolinią. 801 980 888 - dla połączeń z telefonów
    stacjonarnych (+48) 58 77 88 888 - dla połączeń z telefonów komórkowych i z
    zagranicy.

    Pozdrawiamy
    Meritum Bank

  • 5. Data: 2012-12-04 14:41:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mertium Bank napisał(a) :

    > Pozdrawiamy
    > Meritum Bank

    Jakby jeszcze tak Szanowny Meritum Bank używał maila w domenie
    banku, zamiast gmail, to byłby bardziej wiarygodny.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]