  • 1. Data: 2011-07-20 17:49:42
    Temat: Meritum górą! 6.83% (8.50)
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Lokata Powitalna w Meritum Banku - Zarabiaj po królewsku!

    Z dniem 20 lipca Meritum Bank wprowadził promocyjną Lokatę Powitalną z
    dzienną kapitalizacją odsetek. Oprocentowanie 3-miesięcznego depozytu wynosi
    aż 6,83%, co jest porównywalne z 8,5% na tradycyjnej lokacie z podatkiem.
    Oferta jest skierowana do klientów, którzy jednocześnie z lokatą otworzą
    darmowe Konto Zarabiające, pozwalające oszczędzać 4% wydatków na paliwo (max
    30 zł/m-c).

  • 2. Data: 2011-07-20 17:52:10
    Temat: Re: Meritum górą! 6.83% (8.50)
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.07.2011 19:49), mx wrote:
> [...]
    > podatkiem. Oferta jest skierowana do klientów, którzy jednocześnie z
    > lokatą otworzą darmowe Konto Zarabiające, pozwalające oszczędzać 4%

    Żebym nie musiał wertować regulaminów - czy to "darmowe konto
    zarabiające" wiąże się z jakimiś kosztami bądź obowiązkami?

    p. m.

  • 3. Data: 2011-07-20 18:11:19
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Żebym nie musiał wertować regulaminów - czy to "darmowe konto zarabiające"
    >wiąże się z jakimiś kosztami bądź obowiązkami?

    Konto nie, wszystko ZA ZERO. Z kartą trzeba trochę kombinować, ale niewiele.
    200 zł transakcji bezgotówkowych na m-c i też ZA ZERO. Ale aby dostać zwrot
    za paliwo, jeszcze musi wpłynąć na konto 1500 w danym miesiącu. Nie
    sprawdzałem, mam konto bez karty, ale wygląda, że wystarczy wycofać trochę z
    Silnie Zarabiającego (4.3% jednodniowo) i warunek spełniony.

  • 4. Data: 2011-07-20 18:12:55
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    W dniu 2011-07-20 19:52, mvoicem pisze:

    > Żebym nie musiał wertować regulaminów - czy to "darmowe konto
    > zarabiające" wiąże się z jakimiś kosztami bądź obowiązkami?
    >
    > p. m.

    i czy karta do konta jest obowiazkowa?

  • 5. Data: 2011-07-20 18:16:02
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    c.d.

    Meritum Bank sukcesywnie rozszerza ofertę i mnoży korzyści klientów Banku.
    Lokata Powitalna to dodatkowa gratyfikacja dla osób, które zdecydują się na
    otwarcie Konta Zarabiającego w terminie od 20 lipca do 30 września 2011
    roku.

    ,,Wprowadzamy na rynek nowy pakiet produktów. Lokata Powitalna z
    oprocentowaniem jak 8,5% na tradycyjnej lokacie to najlepszy na rynku
    depozyt 3-miesięczny. Lokatę oferujemy w pakiecie z Kontem Zarabiającym,
    które daje kolejne korzyści - zwrot 4% wydatków na paliwo, bezpłatne
    przelewy i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. To jest propozycja,
    która nie pozostawia wątpliwości, że warto przejść do Meritum."
    Konto można otworzyć przez Internet, korzystając z formularza dostępnego na
    www.meritumbank.pl lub w dowolnej placówce Meritum Banku. Po założeniu konta
    klient samodzielnie zakłada Lokatę Powitalną w systemie bankowości
    elektronicznej, czyli całkowicie on-line, bez podpisywania jakichkolwiek
    dodatkowych dokumentów. Na założenie Lokaty Powitalnej klient ma czas do 24
    października.

    Nowa Lokata Powitalna na 3 miesiące z dzienną kapitalizacją odsetek pozwala
    zdeponować kwoty od 1 do 10 tysięcy złotych. Klient może założyć jedną
    lokatę tego typu.

    Lokata Powitalna jest kolejnym produktem oferowanym w ramach kampanii
    marketingowej ,,Przejdź do Meritum! Zrób to dla pieniędzy".

  • 6. Data: 2011-07-20 18:22:44
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >i czy karta do konta jest obowiazkowa?

    A jest gdzieś obowiązkowa? Mam konto bez karty (teraz zamówiłem pod paliwo).
    4% zwrotu tylko z kartą, konto nie wystarczy.

  • 7. Data: 2011-07-20 19:07:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.07.2011 20:22), mx wrote:

    > A jest gdzieś obowiązkowa? Mam konto bez karty (teraz zamówiłem pod
    > paliwo). 4% zwrotu tylko z kartą, konto nie wystarczy.

    W Millenium w pewnym sensie jest (a przynajmniej była - kiedy zakładałem
    konto kilka lat temu). Po prostu nie mieli innej metody na nadanie hasła
    internetowego jak pobranie go z bankomatu :).

    p. m.

  • 8. Data: 2011-07-20 20:03:37
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-20 21:07, mvoicem pisze:

    > W Millenium w pewnym sensie jest (a przynajmniej była - kiedy zakładałem
    > konto kilka lat temu). Po prostu nie mieli innej metody na nadanie hasła
    > internetowego jak pobranie go z bankomatu :).

    I jest tak nadal.

  • 9. Data: 2011-07-20 20:27:35
    Od: RPC5JHG <g...@y...co.uk>

    Bogdan B. wrote:

    > I jest tak nadal.

    Mi powiedziano ze nie. Ten kod mozna dostac dzwoniac do nich. To bylo
    jakos miesiac temu.

  • 10. Data: 2011-07-20 21:07:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 Jul 2011 20:22:44 +0200, mx napisał(a):

    > A jest gdzieś obowiązkowa?

    Podobno w KB. Ale jeszcze nie przekopałem regulaminów, co zrobię wkrótce.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl