  • 1. Data: 2011-05-12 09:20:13
    Temat: Meritum, nowe oprocentowanie lokat.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Meritum wystawił dziś nową tabele lokat. Moze mnie ktos uswiadomoć co się
    zmieniło? Ja nie widzę żadnych zmian/

    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/45/07/9/bin_C3
    PO083253206327e59445079.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Komu
    nikat_www_dzienna.pdf

  • 2. Data: 2011-05-12 17:45:42
    Temat: Re: Meritum, nowe oprocentowanie lokat.
    Od: pZyHo <p...@i...pl>

    On 12 Maj, 11:20, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Meritum wystawił dziś nową tabele lokat. Moze mnie ktos uswiadomoć co się
    > zmieniło? Ja nie widzę żadnych zmian/
    >
    > http://www.meritumbank.pl/binsource/f/45/07/9/bin_C3
    PO083253206327e59...

    Moze nie do konca w temacie, ale rozmawialem dzisiaj z "opiekunem" z
    OF (zakonczenie lokat). Powiedzial, ze banki maja generalnie za duzo
    kasy i nie oplaca im sie sciagac kasy do siebie poprzez podnoszenie
    oprocentowania lokat. Glownie przez spadek udzielanych kredytow.

  • 3. Data: 2011-05-12 20:07:49
    Od: reik <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 19:45, pZyHo pisze:

> [...]
    > kasy i nie oplaca im sie sciagac kasy do siebie poprzez podnoszenie
    > oprocentowania lokat. Glownie przez spadek udzielanych kredytow.

    A co miał powiedzieć - żebyś nie zakładał, bo za chwilę będą wyższe
    stopy procentowe? Trzeba było zapytać, że skoro bankom nie opłaca się
    ściągać kasy do siebie to czemu mimo wszystko namawia Ciebie do
    przedłużenia lokat przy takim super wysokim oprocentowaniu..?

    Mnie "opiekunka" też namawiała w podobny sposób - nawet fajnie się
    rozmawiało ale i tak wygrał pocztowy z lepszą ofertą..

    r.

  • 4. Data: 2011-05-13 08:16:48
    Od: pZyHo <p...@i...pl>

    On 12 Maj, 22:07, reik <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Mnie "opiekunka" też namawiała w podobny sposób - nawet fajnie się
    > rozmawiało ale i tak wygrał pocztowy z lepszą ofertą..

    A myslisz, ze co mu odpowiedzialem? Lokaty sie koncza i kasa leci
    gdzie indziej. Tymbardziej, ze od kilku miesiecy OF zmienia
    oprocentowanie tylko w dol. Mnie namawial na timingowa, ale jakos
    prowizja 4% za fundus nie przemawia do mnie :P