  • 1. Data: 2011-06-09 15:45:36
    Temat: Meritum podnosi 3 miesiące.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Chyba nikt nie pisał. Meritum 3 miesiące, 5,11%.

    http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/10/9/bin_C3
    PO51132e9485fde9f246109.BINARYOBJ_FILE.PL.1.0.0/Komu
    nikat_www_dzienna.pdf

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-06-10 06:18:32
    Temat: Re: Meritum podnosi 3 miesiące.
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 9 Cze, 17:45, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    > Chyba nikt nie pisa . Meritum  3 miesi ce, 5,11%.
    >
    > http://www.meritumbank.pl/binsource/f/46/10/9/bin_C3
    PO51132e9485fde9f...

    > wiatrak

    A w Idea Bank 5,23% (jeszcze dzisiaj):
    <http://www.ideabank.pl/indywidualni_nr1>

  • 3. Data: 2011-06-10 07:02:29
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    No to jak to jest

    Idea bank podaje że 5,23 = 6,50% z podatkiem

    a getin i open że 5,01 = 6,50 %z podatkiem na rewolwerze

    jak jest więc naprawdę?

  • 4. Data: 2011-06-10 07:06:13
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    i pod tymi lokatami ta sama regułka:

    w getinie i openie: Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie
    nominalne 5,01% w skali roku. Z uwagi na zaokrąglenie kwoty podatku od
    dochodów kapitałowych podatek ten wynosi 0 zł, co oznacza, że inna lokata w
    tych samych granicach kwotowych, założona na taki sam okres, dla której
    podatek ten byłby równy 19%, musiałaby mieć oprocentowanie 6,5% w skali roku,
    aby Klient osiągnął analogiczny zysk.

    w idea banku: Lokata z dzienną kapitalizacją odsetek - oprocentowanie
    nominalne 5,23% w skali roku. Dla kwoty pojedynczej lokaty od 1000 zł do 14
    000 zł z uwagi na zaokrąglenie kwoty podatku od dochodów kapitałowych podatek
    ten wynosi 0zł, co oznacza że inna lokata, dla której podatek ten byłby równy
    19% musiałaby mieć oprocentowanie 6,5%, aby Klient uzyskał analogiczny zysk.

    Kto kłamie?

  • 5. Data: 2011-06-10 07:32:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > Kto kłamie?

    Obie wersje są nieprawdziwe. Bliższa rzeczywistości jest ta Idea Banku.

  • 6. Data: 2011-06-10 07:41:49
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > Obie wersje są nieprawdziwe. Bliższa rzeczywistości jest ta Idea Banku.

    czyli jaka?

  • 7. Data: 2011-06-10 08:17:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > czyli jaka?

    Masz problem z wyliczeniem iloczynu dwoch liczb?

    PS
    Chyba kiedys porownywali swoje oprocentowanie dzienne
    z oprocentowaniem "innych" naliczanych miesiecznie czy rocznie,
    ale nawet i to nie rzutuje jakos radykalnie, bo np.:
    5.01% z kapitalizacja dzienna da ERSP na poziomie 5.137%.

  • 8. Data: 2011-06-10 13:11:19
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > No to jak to jest
    >
    > Idea bank podaje że 5,23 = 6,50% z podatkiem
    >
    > a getin i open że 5,01 = 6,50 %z podatkiem na rewolwerze
    >
    > jak jest więc naprawdę?

    Wydaje mi się, że różnica może brać się z innych okresów
    (idea = 3 miesiące, rewolwer = 12 miesięcy). W ciągu 12
    miesięcy efekt codziennej kapitalizacji będzie silniejszy niż
    w czasie 3 miesięcy, czyli niższe nominalne oprocentowanie
    pozwoli osiągnąć efekt taki, jak 6,5% na "zwykłej".

  • 9. Data: 2011-06-10 14:27:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ikarek napisał(a) :
> [...]
    > w czasie 3 miesięcy, czyli niższe nominalne oprocentowanie
    > pozwoli osiągnąć efekt taki, jak 6,5% na "zwykłej".

    ?!
    Ty naprawdę myślisz, że bank tak to policzył?
    No comments :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2011-06-10 15:46:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ?!
    > Ty naprawdę myślisz, że bank tak to policzył?
    > No comments :-D

    Proponuje oficjalna nominacje na "post miesiaca"
    z duzymi szansami na "post roku" w kategorii open.

    I prosze mi tu nie zwalac winy na giertycha, niski poziom szkolnictwa,
    zwlaszcza tego wyzszego, i ze rodzice nie czytali mu jak byl maly.