  • 1. Data: 2010-03-31 10:11:06
    Temat: Meritum w dół
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Wczoraj z lenistwa nie założyłem (mimo, że przelew doszedł) lokaty w
    Meritum.

    Dzisiaj oprocentowanie (kapitalizacja dzienna):
    15 m-cy 5.45
    12 m-cy 5.4
    9 m-cy 5.3
    6 m-cy 4.9

    Lenistwo nie popłaca :-)

    witrak()

  • 2. Data: 2010-03-31 11:11:13
    Temat: Re: Meritum w dół
    Od: " " <w...@g...pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):
    A ja wlaśnie założyłam 29 marca - mam 5 dni na wpłacenie

    w związku z tym jeśli wpłacę pieniądze to na jakich
    warunkach będzie założona ta lokata - na warunkach z dnia złożenia
    wniosku czy na warunkach z dnia wpływu środków

  • 3. Data: 2010-03-31 11:18:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-31 13:11, w...@g...pl wrote:
> [...]
    > warunkach będzie założona ta lokata - na warunkach z dnia złożenia
    > wniosku czy na warunkach z dnia wpływu środków

    Tego nie wiem - zakładam z poziomu systemu transakcyjnego, bo mam
    tam konto.

    witrak()

  • 4. Data: 2010-03-31 11:29:38
    Od: " " <w...@g...pl>

    W tym sęk że nikt tego nie wie wysłałem do banku 10 maili - zero odzewu!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2010-03-31 12:15:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "witrak()" <w...@h...com> wrote in message
> [...]
    > Meritum.
    >
    > Dzisiaj oprocentowanie (kapitalizacja dzienna):

    Te dlugie terminy sa juz tylko dobre dla banku, bo po 15 mies to stopy NBP
    beda juz na innym poziomie-wyzszym.
    Zobaczymy, jakie stawki bedzie oferowal Open. Meritum jest bankiem niszowym,
    takze jak nie zaoferuje lepszych lub porownywalnych stawek z Openem, to nie
    wroze im sukcesu ze zbieraniem depozytow. Juz raz tak mieli, ze obnizyli
    zbyt mocno i po pewnym czasie dali wyzej, bo nikt nie zakladal. Poczekamy i
    zobaczymy, jak beda wygladali za pare tygodni na tle konkurencji.
    Powoli oplacalne stanie sie trzymanie kasy na kontach oszczednosciowych i
    czekanie na jeszcze tansze waluty, moze czerwiec-sierpien, bo PLN sie dalej
    umacnia i coraz lepiej bedzie wygladalo przelokowanie czesci oszczednosci w
    waluty wymienialne.

  • 6. Data: 2010-03-31 13:04:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-31 14:15, Krzysztof wrote:

    > "witrak()" <w...@h...com> wrote in message

    > Te dlugie terminy sa juz tylko dobre dla banku, bo po 15 mies to stopy
    > NBP beda juz na innym poziomie-wyzszym.

    Może tak, może nie. Natomiast teraz wszyscy obniżają...

    Gdybym nie patrzył co tu ludzie wypisują pozakładałbym kwartał temu
    roczne lokaty i miałbym na przełomie 2010/2011 możliwość wyboru.
    A teraz - faktycznie nie ma dobrych lokat na 9 mies.

    :-(

> [...]
    > i czekanie na jeszcze tansze waluty, moze czerwiec-sierpien, bo PLN sie
    > dalej umacnia i coraz lepiej bedzie wygladalo przelokowanie czesci

    Czerwiec-sierpień to okres wyjazdów i na rynku krajowym spread
    raczej w tym czasie nie maleje. A kupowanie waluty na dłużej ? to
    chyba trzeba będzie czekać aż w okresie przed wprowadzaniem Euro
    będą na pln spekulowali (jak onegdaj), ale kiedy to będzie...
    A procenty na walutach kiepskie :-(

    witrak()

  • 7. Data: 2010-03-31 13:18:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie czekać aż w okresie przed wprowadzaniem Euro będą na pln
    > spekulowali (jak onegdaj), ale kiedy to będzie...

    Akurat kupno waluty w banku- np. autodealing nie jest pozwiazane z kursem
    kantorowym, istotny jest kurs na miedzybanku.
    O wprowadzeniu EUR w najblizszych latach tj. do ok 2019 zapomnij. Zalatanie
    sprawy Grecji i inych PIGSow, to tylko przelozenie problemow w czasie.
    Strefa Euro bedzie sie w nadchodzacych latach zmagac z wlasnymi problemami a
    przyjmowanie duzych, zadluzonych karjow jak Polska stoi pod duzym znakiem
    '?'. Oczywiscie, ze trudno jest kupic waluty w 'dolku', ale trzeba
    przygladac sie, jak rosnie nasze zadluzenie i jak szybko spadaja wplywy do
    budzetu. Obligacje PL sprzedaja sie na razie dobrze, ale po pewnym czasie w
    miare pogarszania sie wplywow z podatkow moze przyjsc opamietanie inwestorow
    i zacznie sie jazda na walutach ale w drugi kierunku niz obecnie. Kryzysu
    nie ma a rzad walczy o przedluzenie linii kredytowej z MFW, czyli cos sie w
    przyszlosci wydarzy i beda potrzebowac kasy na ratowanie sie.

  • 8. Data: 2010-03-31 13:55:30
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Kilka dni temu pisali coś odwrotnego- ze NBP rezygnuje z tej lini

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-03-31 13:57:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kilka dni temu pisali coś odwrotnego- ze NBP rezygnuje z tej lini

    Tak NBP chce zrezygnowac, ale rzad NIE.

  • 10. Data: 2010-03-31 14:13:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kilka dni temu pisali coś odwrotnego- ze NBP rezygnuje z tej lini

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Boni-o-przedluzeniu-
    elastycznej-linii-kredytowej-MFW-dla-Polski-2117243.
    html