eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum, wypowiedzenie umowy.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2012-11-14 11:18:13
    Temat: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Ponieważ zjadłem już wszystkie wiśnie wynikające z otwarcia konta w
    Meritum: 100+30+lokata 8,5%, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wypełniłem
    wniosek online na stronie, ale wisi on tam jako złożony, "do podpisu".
    Nie przychodzi sms potrzebny do potwierdzenia wniosku.
    Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo
    system jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z
    konta, to sms przyszedł bez problemu.

    Założyć konto owszem, ale dożywotnio.
    Ten numer nie przejdzie.


  • 2. Data: 2012-11-14 11:36:00
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:k7vr5d$3lt$1@node2.news.atman.pl...
    > Ponieważ zjadłem już wszystkie wiśnie wynikające z otwarcia konta w
    > Meritum: 100+30+lokata 8,5%, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wypełniłem
    > wniosek online na stronie, ale wisi on tam jako złożony, "do podpisu". Nie
    > przychodzi sms potrzebny do potwierdzenia wniosku.
    > Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo system
    > jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z konta, to sms
    > przyszedł bez problemu.
    >
    > Założyć konto owszem, ale dożywotnio.
    > Ten numer nie przejdzie.

    A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden
    dzien dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo ha ha



  • 3. Data: 2012-11-14 11:38:50
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-11-14 11:36, kowtow pisze:
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > news:k7vr5d$3lt$1@node2.news.atman.pl...
    >> Ponieważ zjadłem już wszystkie wiśnie wynikające z otwarcia konta w
    >> Meritum: 100+30+lokata 8,5%, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wypełniłem
    >> wniosek online na stronie, ale wisi on tam jako złożony, "do podpisu". Nie
    >> przychodzi sms potrzebny do potwierdzenia wniosku.
    >> Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo system
    >> jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z konta, to sms
    >> przyszedł bez problemu.
    >>
    >> Założyć konto owszem, ale dożywotnio.
    >> Ten numer nie przejdzie.
    >
    > A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden
    > dzien dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo ha ha
    >
    >
    to ze jak alior wprowadzi oplate i bedzie niedozwolony debet i takie
    historyjki. nie jest potrzebne - do odstrzalu jaki problem zalozyc
    jeszcze raz i moze w przyszlym roku na kolejne wisnie da sie zalapac :D


  • 4. Data: 2012-11-14 11:43:33
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    > A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden
    > dzien dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo ha ha
    >
    >

    Karta dawno zastrzeżona. Lokata się skończyła, kasa wylana, to po co mi
    to? Nie mam zamiaru pobijać rekordu świata w ilości aktywnych kont.
    Wystarczy mi, ze plasuje się chyba w czołówce, nie muszę być liderem :)


  • 5. Data: 2012-11-14 17:28:59
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2012-11-14 11:18, wiatrak pisze:
    > Ponieważ zjadłem już wszystkie wiśnie wynikające z otwarcia konta w
    > Meritum: 100+30+lokata 8,5%, postanowiłem wypowiedzieć umowę. Wypełniłem
    > wniosek online na stronie, ale wisi on tam jako złożony, "do podpisu".
    > Nie przychodzi sms potrzebny do potwierdzenia wniosku.
    > Dzwonię na partyline, a panienka mi mówi, że smsy nie dochodzą bo
    > system jest obciążony. Ciekawe, bo wcześniej jak wylewałem kasę z
    > konta, to sms przyszedł bez problemu.
    >
    > Założyć konto owszem, ale dożywotnio.
    > Ten numer nie przejdzie.

    Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres
    wypowiedzenia skończył i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę
    się dalej.

    Pozdrawiam,
    Paweł


  • 6. Data: 2012-11-14 18:32:33
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "kowtow" 50a37403$0$1218$6...@n...neostrada.pl

    > A co ci zalezy karte zastrzec i niech wisi konto do konca swiata i jeden dzien
    dluzej moze sluchajac majow nie bedzie to tak dlugo
    > ha ha

    Ja matce konta pozamykam. Toż za jakiś czas będą nowe wiśnie merytoryczne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 7. Data: 2012-11-14 22:49:42
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    > Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres
    > wypowiedzenia skończył i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę
    > się dalej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Po powtórnej interwencji teleofnicznej i ponownym złozeniu wniosku,
    przyszedł wreszcie sms do potwierdzenia rezygnacji. Wypowiedzenie
    złożone, figuruje jako "w trakcie realizacji". A poprzednie wisi sobie
    jako: '"do podpisu"


  • 8. Data: 2012-11-15 05:35:12
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-11-14 17:28, Paweł Hadam napisał(a):
    > Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres wypowiedzenia skończył
    i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę się dalej.

    Czy składałeś wniosek o "zamknięcie rachunku" czy wniosek o "zamknięcie
    wszystkich produktów"?
    --
    TrzyLinie


  • 9. Data: 2012-11-15 18:54:00
    Temat: Re: Meritum, wypowiedzenie umowy.
    Od: Paweł Hadam <h...@g...invalid>

    W dniu 2012-11-15 05:35, TrzyLinie pisze:
    > W dniu 2012-11-14 17:28, Paweł Hadam napisał(a):
    >> Ja w zeszłym miesiącu nie miałem problemu. Właśnie się okres
    >> wypowiedzenia skończył i konta zniknęły z systemu. Choć zalogować mogę
    >> się dalej.
    >
    > Czy składałeś wniosek o "zamknięcie rachunku" czy wniosek o "zamknięcie
    > wszystkich produktów"?

    Wszystkich produktów.
    Od razu przyszło potwierdzenie przyjęcia wniosku smsem, po 2 dniach
    pojawiło się także w wiadomościach w systemie transakcyjnym. Konta
    zniknęły w 31 dniu od złożenia wniosku.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1