  • 1. Data: 2004-12-06 22:26:46
    Temat: Merlin i rabaty na kk
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Najlepsza z żon jest za uczciwa w sobie i pozostawiła mnie z rozterką.
    Robiliśmy sobie drobne zakupy w Merlinie. Logowaliśmy się przez stronę
    BPH, która wymaga podania *pierwszych* sześciu cyfr z nr karty. Potem
    zrobiliśmy zakupy i system łaskawie odjął 10%. I tutaj jest zagwozdka,
    ponieważ odjął je *przed* podaniem numeru karty (a ściślej - przed
    transakcją e-cardem). Przy zakupach na kartę Citi odliczenie następuje
    dopiero przy wystawianiu faktury, tak że rabatu w systemie nie widać. Na
    dodatek cały czas nam system proponował użycie karty Citi. No i nie
    wiem, czy gdybyśmy podali numer karty z Citi (żona moja bardziej niż ja
    jest tam szanowana i po delikatnym szantażu otrzymała złotą kartę za
    darmo), to by się nam ulgi zsumowały?
    A jak ktoś inny tego nie sprawdzi, to się nie dowiem, bo ja z Citi
    uciekłem i nie powróciłem.

    Tak czy inaczej BPH goni w piętkę: albo płaci za cudzą kartę, albo co
    najmniej pozwala się reklamować konkurencji podczas transakcji ichnią
    kartą. Śmiej się Bartolu!

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 2. Data: 2004-12-07 11:45:15
    Temat: Re: Merlin i rabaty na kk
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Tak czy inaczej BPH goni w piętkę: albo płaci za cudzą kartę, albo co
    > najmniej pozwala się reklamować konkurencji podczas transakcji ichnią
    > kartą. Śmiej się Bartolu!

    Rechu, rechu, rechu, coz... chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle.

    Bartol