  • 1. Data: 2010-10-23 09:54:42
    Temat: MetaTrendy .... szybkie pytanie.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Czy ktoś nie spotkał czasami przypadkowo narzędzia w którym można pooglądac
    wykresy MetaTrendów.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0527dc9ecd
    ad153e.html
    <http://www.futures.pl/web/guest/Analiza%20techniczn
    a/view/-/118_INSTANCE_Zj8w/56,15537,analiza-technicz
    na-%E2%80%93-stan-obecny-i-nowe-tendencje>

    Nie żeby na podstawie czegoś takiego budować strategię , ale tak z
    ciekawości chciałbym poglądać wykresy spólek Wig-u w takim "środowisku" ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-10-30 00:29:53
    Temat: Re: MetaTrendy .... szybkie pytanie.
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    ><http://www.futures.pl/web/guest/Analiza%20technicz
    na/view/-/118_INSTANCE_Zj8w/56,15537,analiza-
    >techniczna-%E2%80%93-stan-obecny-i-nowe-tendencje>

    Fajne. Chyba zaprogramuję to w Metatraderze.

  • 3. Data: 2010-10-30 09:16:21
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Fajne. Chyba zaprogramuję to w Metatraderze.

    A ten Metatreder to jaki ma język programowania ?.

    P.S. Tak na pierwszy rzut oka to tak mi się wydaje, że sam mógłbym te
    czerwono czarne plamy namalować od ręki mniej więcej w taki sam sposób jak,
    robi to w/w nieznany nam program. Niemniej tak z ciekawości chciałbym
    podejrzeć efekty.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-10-30 16:24:51
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > A ten Metatreder to jaki ma język programowania ?.

    Tak MQL4, podobny do C, można w nim robić skrypty, mechaniczne systemy i
    wskaźniki.

> [...]
    > czerwono czarne plamy namalować od ręki mniej więcej w taki sam sposób
    > jak, robi to w/w nieznany nam program. Niemniej tak z ciekawości chciałbym

    Z tego co rozumiem tam nie ma żadnej filozofii. Tak naprawdę im dłużej w to
    patrze tym bardziej wydaje mi się, że wykreślenie kilku średnich kroczących
    da podobny, o ile nie lepszy obraz. Tak naprawdę przewaga tego rysunku może
    być taka, że wszystko mamy w jednym miejscu i dzięki temu można niby
    dostrzec jakieś ciekawe rzeczy.