  • 1. Data: 2010-02-01 10:33:12
    Temat: Metas nie otwiera całego wykresu.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Panowie zapewne będą wiedzieli.
    W Ami i w Metasie otwieram ten sam wykres (np. Wig 20).

    W Ami otwiera normalnie cały (od 1994 do dzisiaj), a w Metasie tylko (od
    lutego 2008 do dzisiaj). (Wersja Metasa - 11).

    Co kliknąc aby w metasie otwierał się cały wykres ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-02-01 11:14:16
    Temat: Re: Metas nie otwiera całego wykresu.
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lutego 2008 do dzisiaj). (Wersja Metasa - 11).
    >
    > Co kliknąc aby w metasie otwierał się cały wykres ?.

    Endriu a od czego Ty jesteś doktorem, bo mam nadzieję nie leczysz.

  • 3. Data: 2010-02-01 13:05:31
    Od: "Ritchie " <t...@g...pl>

    kigam <p...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co pamietam, to w gornym menu w ktorejs z zakladek jest opcja 'x-
    axis' (albo cos takiego). I tam ustawiasz zakres dat do wyswietlania. Pzdr.
    Ritchie.

  • 4. Data: 2010-02-04 20:10:11
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > lutego 2008 do dzisiaj). (Wersja Metasa - 11).
    >
    > Co kliknąc aby w metasie otwierał się cały wykres ?.

    Metas jest zbyt skomplikowany)

    pozdrawiam stary