  • 1. Data: 2009-03-05 17:34:03
    Temat: Miala byc hossa no i co?
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Caly szereg oslow przepowiadalo hosse.
    No i co?

    Pester

  • 2. Data: 2009-03-05 17:42:50
    Temat: Re: Miala byc hossa no i co?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Caly szereg oslow przepowiadalo hosse.
    > No i co?
    Hossy to moze na razie nie ma, ale przynajmniej się wyrównało...

    http://stooq.pl/q/?s=s%26p500&d=20090305&c=5m&t=c&a=
    lg&b=0&r=wig20

    Teraz zdaje się indeksy pójdą już równiej...

    P.S. Niedawno ktos tu mówił że wgpw z lekka wyprzedza rynek amerykański...
    Patrząc na wykres twierdznie zdaje się być prawdziwe...

    --
    Pozdrawiam
    Endriu

  • 3. Data: 2009-03-05 17:57:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Pester wrote:

    > Caly szereg oslow przepowiadalo hosse.
    > No i co?

    Ta, niektorzy nawet zakladac sie chcieli (o zlotowke ;D).

    --
    in

  • 4. Data: 2009-03-05 18:11:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:gop2ec$6r9$1@opal.futuro.pl...
    > Caly szereg oslow przepowiadalo hosse.
    > No i co?
    >
    > Pester

    A sie emocjonujesz ... jakbyś conajmniej coś obstawił.

    george

  • 5. Data: 2009-03-05 18:21:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Mar 2009 18:34:03 +0100
    "Pester" <p...@o...pl> wrote:

    > Caly szereg oslow przepowiadalo hosse.
    > No i co?

    Jeszcze nie, ale stworzono już profesjonalne narzędzia monitoringu ;)

    http://kryzysometr.pl/

    --
    Xenocide

  • 6. Data: 2009-03-05 18:21:59
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    poczekajcie moze jednak SP500 cos pokaze i pokona w koncu 720pkt.....
    bez tego nie widze up :)

    pzdr
    DArs

  • 7. Data: 2009-03-05 19:24:42
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    xbartx wrote:

    > Jeszcze nie, ale stworzono już profesjonalne narzędzia monitoringu ;)
    >
    > http://kryzysometr.pl/

    Fajne. :)
    A nie masz może danych z dłuższego okresu czasu?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 8. Data: 2009-03-05 19:44:44
    Od: p...@p...onet.pl

    > Caly szereg oslow przepowiadalo hosse.
    > No i co?

    No i nic. To po prostu "zawiodla" astrologia finansowa. Szkoda, bo na nia
    postawilam:-))).

    pzdr polon

  • 9. Data: 2009-03-05 20:46:46
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Dars pisze:
    > poczekajcie moze jednak SP500 cos pokaze i pokona w koncu 720pkt.....
    > bez tego nie widze up :)

    kupuj kiedy krew się leje

  • 10. Data: 2009-03-05 20:47:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Wojciech Frybyśu wrote:

    > kupuj kiedy krew się leje

    Jeszcze sie nie leje. Za duzo optymizmu.

    --
    in

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1