  • 1. Data: 2008-07-17 14:35:09
    Temat: Migracja Citi-PLUS -> Citi-BP
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Czy żeby zbierać punkty BP przy płaceniu kartą Citi-BP, trzeba mieć jakąś
    kartę BP?
    A jeśli nie trzeba to warto ją mieć?
    Rozumiem, że wystarczy się zapisać do programu:
    https://www.bppartnerclub.pl/cwa/registrationWeb.do
    Tylko czy można to zrobić po migracji, tak jak zeznaja CitiPhone?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2008-07-17 14:43:26
    Temat: Re: Migracja Citi-PLUS -> Citi-BP
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 16:35:09 +0200, Maciej Loret wrote:

    > Czy żeby zbierać punkty BP przy płaceniu kartą Citi-BP, trzeba mieć jakąś
    > kartę BP?

    Nie, wystarczy sama Citi-BP.

    > A jeśli nie trzeba to warto ją mieć?

    Można mieć. Przy odbieraniu nagród możesz łączyć punkty z (OIDP) 3 kart.

    > Rozumiem, że wystarczy się zapisać do programu:
    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/registrationWeb.do
    > Tylko czy można to zrobić po migracji, tak jak zeznaja CitiPhone?

    Nie wiem jak teraz, ale kiedys trzeba było kartę zarejestrować na stacji.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-07-17 15:55:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g5nldq$83n$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Maciej Loret* wrote:

> [...]
    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/registrationWeb.do
    > Tylko czy można to zrobić po migracji, tak jak zeznaja CitiPhone?

    Wyrabiasz karte citibp i mozesz na nia zbierac punkty tak jak zwykla karta
    bp.
    Jak masz stare karty bp to mozna poprzelewac z nich punkty zeby stare karty
    nie utracily waznosci.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-07-17 16:09:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Loret napisał(a):
    > Czy żeby zbierać punkty BP przy płaceniu kartą Citi-BP, trzeba mieć
    > jakąś kartę BP?

    Nie.

    > A jeśli nie trzeba to warto ją mieć?

    Nie.

    > Rozumiem, że wystarczy się zapisać do programu:
    > https://www.bppartnerclub.pl/cwa/registrationWeb.do

    Tak.

    > Tylko czy można to zrobić po migracji, tak jak zeznaja CitiPhone?

    Mozna.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-07-17 18:32:21
    Od: chrisek <no@spam>

    Mithos pisze:

    > Nie.

    A jeśli zrezygnujesz kiedyś z KK Citi-BP? Nie posiadając zwykłej karty
    BP w przypadku rezygnacji z KK nie masz możliwości przelania punktów,
    czyli musisz je wydać lub się z nimi pożegnać.

  • 6. Data: 2008-07-17 18:44:04
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:487f9036$1@news.home.net.pl, *chrisek* wrote:

    > A jeśli zrezygnujesz kiedyś z KK Citi-BP? Nie posiadając zwykłej karty
    > BP w przypadku rezygnacji z KK nie masz możliwości przelania punktów,
    > czyli musisz je wydać lub się z nimi pożegnać.

    Jesli ze zwyklej karty da sie punkty przeniesc to i z mm sie powinno dac
    haslo dnia - KARTA NIECZYTELNA - transfder punktow.

  • 7. Data: 2008-07-17 19:00:13
    Od: chrisek <no@spam>

    darnok pisze:
    > Jesli ze zwyklej karty da sie punkty przeniesc to i z mm sie powinno dac
    > haslo dnia - KARTA NIECZYTELNA - transfder punktow.

    Jasne, że da się przenieść i nikt tego nie kwestionuje, tylko NA CO,
    jeśli nie będziesz posiadał ani Citi-BP, ani karty BP?

  • 8. Data: 2008-07-17 19:37:48
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:487f96bd$1@news.home.net.pl, *chrisek* wrote:

    > Jasne, że da się przenieść i nikt tego nie kwestionuje, tylko NA CO,
    > jeśli nie będziesz posiadał ani Citi-BP, ani karty BP?

    a jaki to problem pojechac na stacje kupic paliwo i poprosic o nowa zwykla
    karte BP...
    Wtedy masz juz na co przelac punkty z KK.

  • 9. Data: 2008-07-17 19:44:37
    Od: chrisek <no@spam>

    darnok pisze:
    > a jaki to problem pojechac na stacje kupic paliwo i poprosic o nowa
    > zwykla karte BP...
    > Wtedy masz juz na co przelac punkty z KK.

    A o czym my dyskutujemy? Żaden problem zarówno w trakcie posiadania
    Citi-BP (którą i tak wypada zarejestrować na stacji, więc i można przy
    okazji wziąć kartę BP), jak i po zrezygnowaniu z Citi-BP. A po co mnożyć
    problemy i kombinować z przelewaniem z już zastrzeżonej Citi-BP, a nie
    zrobić tego wcześniej?

  • 10. Data: 2008-07-18 06:21:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    <m...@p...pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >Czy żeby zbierać punkty BP przy płaceniu kartą Citi-BP, trzeba mieć jakąś
    >kartę BP?
    Nie.

    ___________/ GG: 3524356