  • 1. Data: 2012-05-09 19:21:32
    Temat: Milennium - kredyt hipoteczny a Dobre Konto
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Chce wziac kredyt hipoteczny w banku Milennium, gdzie bedac "aktywnym
    klientem" czyli wydajac karta debetowa 500 PLN/m-c jest obnizona marza o
    0,3 p.p. Skoro trzeba miec konto i wydwac pieniadze karta to pomsylalem,
    ze mozna by miec Dobre Konto i dostawac jednoczesnie zwrot 3% wydatkow
    za czesc wydatkow?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-05-09 19:26:52
    Temat: Re: Milennium - kredyt hipoteczny a Dobre Konto
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Marcin <n...@n...ru> napisał(a):

> [...]
    > 0,3 p.p. Skoro trzeba miec konto i wydwac pieniadze karta to pomsylalem,
    > ze mozna by miec Dobre Konto i dostawac jednoczesnie zwrot 3% wydatkow

    Hmm... widzę znak zapytania, ale nie dostrzegam pytania :-)
    Po prostu nas informujesz? Czy mamy zaakceptować twój wybór? Czy coś innego?

    :-)

  • 3. Data: 2012-05-09 19:36:59
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2012-05-09 19:26, jk pisze:

    > Hmm... widzę znak zapytania, ale nie dostrzegam pytania :-)

    No tak. O jednym zapomnialem;) Czy w Milennium mozna jednoczesnie miec
    znizke na marzy kredytu hipotecznego za korzystanie z karty i ta sama
    karta do Dobrego Konta dostac zwrot czesci wydatkow? Czy jakos sie przed
    tym zabezpieczaja?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2012-05-09 19:55:30
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-09 19:36, Marcin pisze:
> [...]
    > znizke na marzy kredytu hipotecznego za korzystanie z karty i ta sama
    > karta do Dobrego Konta dostac zwrot czesci wydatkow? Czy jakos sie przed

    Tego nie wiem natomiast uszkodziła mi się ich karta kredytowa Impresja i
    duplikat udało mi się zamówić dopiero podczas wizyty w czwartym
    oddziale. Telefonicznie też się nie da. Nigdy w żadnych banku nie
    spotkałem się z taką fatalną obsługą jak w Millennium.

    Mr. Owl.

  • 5. Data: 2012-05-09 20:28:19
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Marcin <n...@n...ru> napisał(a):

    > Czy w Milennium mozna jednoczesnie miec
    > znizke na marzy kredytu hipotecznego za korzystanie z karty i ta sama
    > karta do Dobrego Konta dostac zwrot czesci wydatkow?

    Można.

  • 6. Data: 2012-05-09 21:05:01
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    > Można.

    Potwierdzam.

  • 7. Data: 2012-05-09 21:58:31
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 09.05.2012 o 19:55 Pan Sowa <p...@g...ru> pisze:

> [...]
    > oddziale. Telefonicznie też się nie da. Nigdy w żadnych banku nie
    > spotkałem się z taką fatalną obsługą jak w Millennium.

    A ja ostatnio wpadlem do oddzialu, ze aplikowac o te karte. Olali mnie i
    powiedzieli, zebym przyszedl innego dnia. Zapewne liczac, ze ktos inny
    bedzie musial sprzedawac karte. Hehe... oczywiscie chcieli mi wepchnac
    konto, powiedzialem, ze nie jestem zainteresowany. Szczerze odradzam tez
    wystepowanie o karte w Mille przez internet. Zeby potwierdzac dane, czyli
    w praktyce wypelnic jeszcze raz czaly wniosek przez telefon, konieczne
    byly 3 rozmowy telefoniczne i zajelo to tydzien. Teraz chca zebym szedl do
    oddzialu z dokumentami...

    MK

  • 8. Data: 2012-05-10 00:14:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > znizke na marzy kredytu hipotecznego za korzystanie z karty i ta sama
    > karta do Dobrego Konta dostac zwrot czesci wydatkow? Czy jakos sie przed

    oczywiście, że można, jedno drugiego nie wyklucza, ale masz już decyzję
    czy dopiero chcesz złożyć wniosek?

    od 7.05 oferta uległa poważnemu pogorszeniu (vide prowizja za przyznanie
    oraz nowa, wyższa marża)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2012-05-10 13:08:39
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-09 21:58, MK pisze:
> [...]
    > konieczne byly 3 rozmowy telefoniczne i zajelo to tydzien. Teraz chca
    > zebym szedl do oddzialu z dokumentami...

    Millennium broni się jedynie ofertą, bo Dobre konto jest całkiem niezłe
    tak jak i zresztą Impresja. Natomiast mimo tego dla świętego spokoju
    rozważam zakończenie współpracy.

    Mr. Owl.