  • 1. Data: 2009-09-05 23:43:31
    Temat: Mille 7 za ROR
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy Mille Was skubie po 7 złotych za miesiąc RORu?
    Mnie nie. :)

    BTW -- Alior uznał, że nie może dać mi karty samochodowej
    z uwagi na moją zdolność kredytową. W tym samym czasie
    Mille dał mi kartę na 21900 a SKOK Stefczyka obiecuje
    pożyczki na dowód (drogi dowód, ale cóż) do wysokości
    50 tysięcy. :)

    Czy to ja jestem niewiarygodny, czy Alior śmieszny? :)

    Mille chyba czyta mnie -- skąd by wiedział, że właśnie tyle uciułałem na plus? :)

    Dodam jeszcze, że przez Alior przelewa się co miesiąc około
    4 tałzenów na spłaty kart i ZUSoVATy oraz podobne obciążniki. :)
    I poniżej 1 tałzena nie ma tam od paru miesięcy, kiedy to pobiłem
    się z Eurobankiem o krechę samochodową. :) Powoli rozmyślam o ewakuowaniu
    się z Aliora do EB. Problemem w EB jest płacenie z odroczeniem -- albo dwa
    przelewy (z KO na ROR i z ROR w Polskę) albo trzeba trzymać na ROR, ale chyba
    i tak na tym ich ROR jest lepiej niż na nocnej lokacie w ALior. :)

    Jedynym plusem Aliora jest bliskość kasy, ale za to EB jest tam, gdzie sklepy
    i Mille. :) Wprawdzie EB nie zwrócił mi strat związanych z podwojeniem raty
    samochodowej, ale półgoszówki powinny załatwić sprawę zatargu. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-09-06 00:11:38
    Temat: Re: Mille 7 za ROR
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h7ut39$63u$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > przelewy (z KO na ROR i z ROR w Polskę) albo trzeba trzymać na ROR, ale chyba
    > i tak na tym ich ROR jest lepiej niż na nocnej lokacie w ALior. :)

    Sądząc po odsetkach z wyciągów -- mam tam średnio ponad 3 tałzeny w sierpniu
    i po ponad 2 w lipcu oraz w czerwcu a w maju prawie 2 tałzeny. :)

    A karty krechowej nawet na 500 złotych nie chcieli dać. :)

    -=-

    IMO ich karta samochodowa to głośny bajer przyciągający uwagę,którego jednak nie
    dają. :)

    -=-

    Po przeniesieniu się z Aliora do EB stracę trochę na wpłacanie makulatury
    (bo ALiora mam pod ręką) i stracę na łatwości odroczeń, ale zyskam około
    5 złotych miesięcznie na odsetkach. :)

    Na dobre wyszedł mi ten spór z EB, bo Alior w wakacje był dla mnie poręczniejszy niż
    EB.
    Teraz niestety droga na Augustów :) nie będzie taka łatwa -- na wylocie z miasta mam
    oddział Aliora. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'