  • 1. Data: 2009-11-05 10:14:07
    Temat: Mille wycofało się z Sephory...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Shit ! Najlepsza karta Mille, a ja się nie załapałem...:-(

  • 2. Data: 2009-11-05 10:20:27
    Temat: Re: Mille wycofało się z Sephory...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    7g2000yqb.googlegroups.com...
    > Shit ! Najlepsza karta Mille, a ja się nie załapałem...:-(

    Ajajaj, a mnie się akurat w marcu kończy. Znaczy już mi nie wznowią tylko
    dadzą jakąś inną? Ciekawe jaką jeżeli nie można mieć dwóch takich samych...

  • 3. Data: 2009-11-05 12:02:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Lis, 11:20, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ajajaj, a mnie się akurat w marcu kończy. Znaczy już mi nie wznowią tylko
    > dadzą jakąś inną? Ciekawe jaką jeżeli nie można mieć dwóch takich samych...

    Czyżbys miał wszystkie..? Poleciał też EnelMed, zadzwoniłem do
    partyline, to byli zaskoczeni, nie wiedzieli, że ich pracodawca obciął
    ofertę kart partnerskich. W ogóle to jakis regres w tym segmencie,
    kart partnerskich ozbyło sie w zasadzie Pekao, BPH, który kiedyś miał
    ich tyle, a teraz Mille...

  • 4. Data: 2009-11-05 12:26:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqb.googlegroups.com...

    > Czyżbys miał wszystkie..?

    Manager Magazin nie chcę, wolę zamknąć Sephorkę. Zostało WWF albo VP. Inne
    albo mam albo limit maksymalny za niski. Ciekawe co zrobią. Trochę pechowo,
    że akurat teraz mi się kończy karta ważna chyba 2 lata.