  • 1. Data: 2003-08-05 14:59:16
    Temat: Millenet i DM Millennium
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czy komus udalo sie podlaczyc widok z DM Millennium w Millenecie?
    Wniosek zlozylem 25go lipca- mialo trwac 1-2 dni robocze.
    Pospieszylem ich przez kontakt via strona www - ale odpisali ze moze to
    potrwac.
    No wlasnie - wie ktos ile moze potrwac i czy ktos juz ma taki dzialajacy
    duet? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-05 16:54:14
    Temat: Re: Millenet i DM Millennium
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > No wlasnie - wie ktos ile moze potrwac i czy ktos juz ma taki dzialajacy
    > duet? :)

    ja mam - tez pierwotnie nie dzialalo, ale jak sie upomnialem ze przeciez w
    oddziale potdczas podpisywania papierkow zadeklarowalem ze chce to po paru
    dniach poprawili i jest

    widac wszystkie pozycje, aktualne kursy, łączna wycenę plus gotowke na
    rachunku
    po sprzedaniu akcji przez pare dni je jeszcze widzisz, potem widzisz gotowke
    zablokowana, ale po 3-4 dniach juz sa dane aktualne
    *** blad ***