  • 1. Data: 2012-09-28 17:25:43
    Temat: Millenium - KO - 6.5% - do 25 000 zł - do 31.12.2012 r.
    Od: osa <w...@p...fm>

    Dzwonili do mnie z oddziału że od dziś znów promocja oprocentowania na
    KO. Za
    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/
    :

    Teraz masz możliwość uzyskania nawet 6,5% w skali roku dla nowych
    środków wpłacanych podczas Promocji do 25 000 zł przez 3 miesiące,
    Promocja trwa do 31 grudnia 2012 r.

  • 2. Data: 2012-09-28 18:03:24
    Temat: Re: Millenium - KO - 6.5% - do 25 000 zł - do 31.12.2012 r.
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Teraz masz możliwość uzyskania nawet 6,5% w skali roku dla nowych środków
    > wpłacanych podczas Promocji do 25 000 zł przez 3 miesiące,
    > Promocja trwa do 31 grudnia 2012 r.

    Zamykają polbank więc można pomyśleć, żeby im trochę pożyczyć :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2012-09-28 18:23:12
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-28 18:03, wromek pisze:

    > Zamykają polbank więc można pomyśleć, żeby im trochę pożyczyć :)

    No właśnie... trochę ;) Fajnie, że wyższe oprocentowanie jest przez 92
    od dnia wpłaty (byle by ta wpłata nastąpiła przed końcem roku). Szkoda,
    że zapomnieli umieścić regulaminu na stronie :/ Na razie mamy marketing,
    na fakty musimy poczekać.

  • 4. Data: 2012-10-01 00:51:17
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 28.09.2012 osa <w...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    >
    > Teraz masz możliwość uzyskania nawet 6,5% w skali roku dla nowych
    > środków wpłacanych podczas Promocji do 25 000 zł przez 3 miesiące,

    podwyższyli też z powrotem dodatkowe procenty w Happy Hour
    znów jest +2%
    i 93-183 dni daje 7%
    co już jest bardzo dobrą konkurencją dla Skok Wesoła:
    7.3% lokata jubileuszowa na 3 miesiące

  • 5. Data: 2012-10-01 06:59:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

> [...]
    >
    > Teraz masz możliwość uzyskania nawet 6,5% w skali roku dla nowych
    > środków wpłacanych podczas Promocji do 25 000 zł przez 3 miesiące,

    A regulamin tego gdzieś jest?
    W szczególności co to są "nowe środki"?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2012-10-01 07:34:07
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-01 00:51, PKL pisze:

> [...]
    > znów jest +2%
    > i 93-183 dni daje 7%
    > co już jest bardzo dobrą konkurencją dla Skok Wesoła:

    Fajnie. :)
    Najwyraźniej "zmiękła im rura". Wiem po sobie, tzn widzę ile moich
    depozytów wyemigrowało z Mille, głównie do klonów.

    Też "patrząc po sobie" i po tym co Wy tu wypisujecie - mam wrażenie, że
    rynek stracił trochę z bezwładności, ociężałości. Tzn ruchy depozytów
    dużo żwawiej odpowiadają na zmiany w ofertach. I słusznie! "bić żyda!". :)

    Sam mocno "podciągnąłem krawat" lokat. Wobec niewystąpienia przez
    minione 2-3 lata nagłej konieczności uruchomienia znaczącej gotówki
    polokowałem się "do granic wytrzymałości", GNU Cash w tym pomaga.
    Buforem są dla mnie dwie KK, ze sporym limitem i przesuniętymi terminami
    spłat oraz świadomość, że jeśli zajdzie potrzeba, to trudno - zerwę
    lokaty i nie dostanę odsetek. Rachunek (prawdopodobieństwo razy kwota)
    [btw - spece od rachunkowości i bilansów, do tablicy: jak się takie coś
    nazywa? To podstawowy czynnik analizy inwestycyjnej...] ku temu prowadzi.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-10-01 17:20:11
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-01 06:59, Kamil Jońca pisze:
    > A regulamin tego gdzieś jest?
    > W szczególności co to są "nowe środki"?

    Nie znalazłem, a tabela oprocentowania odsyła właśnie do regulaminu...
    ale że mają bałagan (jak to mają ostatnio w zwyczaju banki) więc o
    regulaminie zapomnieli.

  • 8. Data: 2012-10-01 18:03:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

    > Nie znalazłem, a tabela oprocentowania odsyła właśnie do
    > regulaminu... ale że mają bałagan (jak to mają ostatnio w zwyczaju
    > banki) więc o regulaminie zapomnieli.

    Najpierw napisałem pocztą wewnętrzną, ale brak odzewu. To sobie
    zadzwoniłem.
    Pani mi najpierw wyklarowała co to są nowe środki (nadwyżka ponad suma sald
    na r-kach klienta z 27 września)
    A potem długo nie mogła zrozumieć, o jaki regulamin mi chodzi ("no
    przecież regulamin konta oszczędnościowego jest na stronie") Dopiero jak
    jej "palcem" pokazałem zapis w Tabeli %% to na poprosiła mnie o chwilę
    cierpliwości, i po powrocie stwierdziła, że regulamin promocji jest w
    oddziałach. Aż sobie jutro zahaczę, wracając z roboty :)
    KJ

    i dont even know if it makes sense at all :) This is an experimental patch
    for an experimental kernel :))
    -- Ingo Molnar on linux-kernel

  • 9. Data: 2012-10-02 11:18:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    osa <w...@p...fm> writes:

    > Nie znalazłem, a tabela oprocentowania odsyła właśnie do
    > regulaminu... ale że mają bałagan (jak to mają ostatnio w zwyczaju
    > banki) więc o regulaminie zapomnieli.
    Wystarczył jeden mail do Samcika i regulamin promocji się pojawił (ale
    ile można) :)

    Inna sprawa, że chyba jest niekompletny (Nie widzę nigdzie, że "Okres
    promocji" to 3 miesiące od daty 1 przelewu)

    KJ

    "May the forces of evil become confused on the way to your house."
    -- George Carlin

  • 10. Data: 2012-10-02 12:13:20
    Od: radar <s...@p...pl>

    W dniu 2012-10-02 11:18, Kamil Jońca pisze:
    > Inna sprawa, że chyba jest niekompletny (Nie widzę nigdzie, że "Okres
    > promocji" to 3 miesiące od daty 1 przelewu)

    Chyba się na głowę nie wiem z kim zamienili wprowadzając tak zagmatwany
    regulamin. Dla 0,7% (vide Optima) nie będę się w to bawił...