  • 1. Data: 2005-09-28 10:15:24
    Temat: Millenium - hipoteczny - godzina wyplaty?
    Od: wlo <w...@w...wlo>

    Witam

    moze smieszne pytanie, ale ja juz naszym bankom nie bardzo wierze

    Na dzisiaj spisana byla dyspozycja wyplaty kredytu hipotecznego.
    Przelew mial isc na rachunke zbywcy mieszkania.

    podgladam w millenecie ale ani nie mam info o tym ze mam kredyt, ani ze
    poszla wyplata.
    moze ktos cos zapomnial wprowadzic do systemu??
    czy moze millenium ma jakis godziny o ktorej puszcza przelewy ?? np
    18:30?? tak zeby nie wyszly??

    pozdxr
    wlo