  • 1. Data: 2005-06-20 07:42:10
    Temat: Millenium i splata karty (brak splaty pomimo srodkow na koncie)
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Problem jak w temacie:
    - splata karty w opcji 100%
    - splata miala sie odbyc 18 czerwca, w tym terminie jednak splacila sie
    tylko oplata za ubezpiecznie karty, reszta sie nei splacila
    - srodki na splate byly dostepne na koncie (koniec lokaty) 17 czerwca rano

    Dzownilem po wszyschich infoliniach banku nikt nic nie wiedzial przekazywali
    mnie dalej gdzie z podobny efektem.
    Oczywiscie karte splacilem dzis recznie zeby kwota odsetek ktorych i tak nie
    zamierzam plaicc nie byla za duza i bez wizyty w odziale nic sie poki co nie
    dowiem.
    Ktos wie jaka moze byc przyczyna takich praktyk bankowych ????

  • 2. Data: 2005-06-20 16:58:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Robcio" <
> [...]
    > tylko oplata za ubezpiecznie karty, reszta sie nei splacila
    > - srodki na splate byly dostepne na koncie (koniec lokaty) 17

    moze probowali splacic przed dniem wolnym 18 czerwca czyli 17 a jak
    sie ten przelew na karte wstrzelil przed lokate to srodkow jescze nie
    bylo.
    Logiczne by bylo ze obciazenia rano robi sie po uznaniach ale
    kolejnosc nie jest tu z pewnoscia ustalona zadnym regulaminem -
    reklamacji musi byc uznana, nie pękaj :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-06-21 06:36:28
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > jest tu z pewnoscia ustalona zadnym regulaminem - reklamacji musi byc uznana,

    Niestety w Millennium jest tak, ze jak splata przypada na sobote lub
    niedziele, to w piatek musza byc srodki na koncie :(

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2005-06-21 06:38:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Niestety w Millennium jest tak, ze jak splata przypada na sobote lub
    > niedziele, to w piatek musza byc srodki na koncie :(

    smutne.. ale w w banku mnie zapewnili ze nie mam sie czym martwic

    dzieki za odpowiedz

  • 5. Data: 2005-06-21 11:37:12
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w
    wiadomości
    land.pl...

    > Niestety w Millennium jest tak, ze jak splata przypada na sobote lub
    > niedziele, to w piatek musza byc srodki na koncie :(

    Powaznie ? A jakbym wplacil w gotowce w sobote w oddziale, to co ?

    marekz

  • 6. Data: 2005-06-21 13:15:04
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Powaznie ? A jakbym wplacil w gotowce w sobote w oddziale, to co ?

    A tego nie wiem :)
    Wiem tylko, ze jak termin splaty przypada w niedziele, to jesli w piatek
    nie wplynely mi pieniadze na konto to w poniedzialek nic sie nie dzieje i
    trzeba recznie splacac karte.
    Moj oddzial w sobote jest zamkniety, a do stolycy do np. klifa czy arkadii
    nie chce mi sie gnac, zeby przetestowac wplate w sobote i splate karty :)

    Pozdrawiam
    Radek