-
1. Data: 2002-09-29 13:04:05
Temat: Millennium, KK i callcenter
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
numer konta.
I tyle. Za nic nie da sie polaczyc z operatorem. Po podaniu numeru
konta z reszta tez nie ("numer jes bledny"), pewnie dlatego, ze nie
mam aktywnego callcenter. Tylko ciekawe co by bylo gdybym chcial
zastrzec karte i nie mial aktywnego callcenter albo nie pamietal nr
konta a zapamietal numer telefonu z karty ?
Inteligentne rozwiazanie :-). Jak juz nie chca zeby klienci nie
placacy za telemillennium nie dzwonili na 0800 to niech przynajmniej
na karcie podadza takze uniwersaly, platny numer (podany numer
waszawski prowadzi w to samo miejsce co 0800).
Zanim znalazlem nr ulgowego (0801) telefonu dla wszystkich chwila
minela, z reszta wiedzialem, ze nalezy szukac na www.big.pl ,
wiekszosc klientow szukalaby jakies strony z millennium w adresie (lub
jakas mutacja z inna iloscia "l" lub "n" :-) ) a takiej brak.
Fajne rozwiazanie :-/
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
-
2. Data: 2002-09-29 13:20:47
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
Numery do centrum zastrzegania kart:
22 / 52 11 222
22 / 52 11 221
Ja osobiscie wole numery platne, gdyz jest mozliwosc dodzwonienia sie z
komorki. Zwazajac, ze jest wiecej komorek niz tel. stacjonarnych, lepszym
rozwiazaniem jest podanie numeru nie zaczynajacego sie od 0800. Infolinie
masz an 0801 wiec nie ma sie do czego doczepic. Takie jest moje zdanie na
ten temat.
minik
> Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
> No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
> numer konta.
> I tyle. Za nic nie da sie polaczyc z operatorem. Po podaniu numeru
> konta z reszta tez nie ("numer jes bledny"), pewnie dlatego, ze nie
> mam aktywnego callcenter. Tylko ciekawe co by bylo gdybym chcial
> zastrzec karte i nie mial aktywnego callcenter albo nie pamietal nr
> konta a zapamietal numer telefonu z karty ?
> Inteligentne rozwiazanie :-). Jak juz nie chca zeby klienci nie
> placacy za telemillennium nie dzwonili na 0800 to niech przynajmniej
> na karcie podadza takze uniwersaly, platny numer (podany numer
> waszawski prowadzi w to samo miejsce co 0800).
> Zanim znalazlem nr ulgowego (0801) telefonu dla wszystkich chwila
> minela, z reszta wiedzialem, ze nalezy szukac na www.big.pl ,
> wiekszosc klientow szukalaby jakies strony z millennium w adresie (lub
> jakas mutacja z inna iloscia "l" lub "n" :-) ) a takiej brak.
> Fajne rozwiazanie :-/
-
3. Data: 2002-09-29 13:31:44
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:tqtdpuct5c62j9epnq0jus3g7lnum03aci@4ax.com...
> Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
> No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
> numer konta.
Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
polaczysz sie z operatorem
I mysle ze lepszy jest ten numer gdyz mozna go wpisac do twlwfonu a nie
szukac budki zeby zadzwonic na 0800.
Burza w szkalnce wody Wojtku ;D
--
JaKi
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2002-09-29 13:38:38
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
"Jarosław Popiel" <j...@g...pl> wrote in message
news:an6vav$f4i$1@news.gazeta.pl...
> Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
> polaczysz sie z operatorem
>
> I mysle ze lepszy jest ten numer gdyz mozna go wpisac do twlwfonu a nie
> szukac budki zeby zadzwonic na 0800.
>
> Burza w szkalnce wody Wojtku ;D
Mam wrażenie, że obaj z minikiem nie przeczytaliście listu Wojtka - zróbcie
to jeszcze raz :-)
Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
samo, prawda?
K. Kowalski
-
5. Data: 2002-09-29 13:42:33
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Sun, 29 Sep 2002 15:31:44 +0200, "Jarosław Popiel"
<j...@g...pl> wrote:
>
>Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
>polaczysz sie z operatorem
Hmm, jak sie polaczyc pod tym numerem z operatorem ?
Mnie prosi o nr konta, jak nie zrobie nic albo wpisze bledny numer to
po kilku probach - przepraszamy , musimy przerwac polaczenie.
Przed chwila sprawdzalem.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
-
6. Data: 2002-09-29 14:03:15
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
w wiadomości news:an701d$rsg$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> Mam wrażenie, że obaj z minikiem nie przeczytaliście listu Wojtka -
zróbcie
> to jeszcze raz :-)
> Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
> większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
> samo, prawda?
>
Ja mam na karcie zwykly nr ...
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2002-09-29 14:05:58
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:en0epuc7o73r6ekpq3gf9c600jeo9eh1mh@4ax.com...
> On Sun, 29 Sep 2002 15:31:44 +0200, "Jarosław Popiel"
> Hmm, jak sie polaczyc pod tym numerem z operatorem ?
> Mnie prosi o nr konta, jak nie zrobie nic albo wpisze bledny numer to
> po kilku probach - przepraszamy , musimy przerwac polaczenie.
> Przed chwila sprawdzalem.
>
Dziwne, tez teraz dzwonilem - i chyba zrobili tak jak na 0800 - pop**** ich.
Ale kiedys dzwonilem na jakis nr i zglosil sie odrazu operator. Spruboje
poszukac.
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2002-09-29 14:09:52
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:an71b9$k0p$1@news.gazeta.pl...
> Dziwne, tez teraz dzwonilem - i chyba zrobili tak jak na 0800 - pop****
ich.
> Ale kiedys dzwonilem na jakis nr i zglosil sie odrazu operator. Spruboje
> poszukac.
>
Koncowka *22 - szkoda tylko ze na kracie tego nie podali. Ale z drugiej
strony jak sie zgubi karte to i numeru sie nie ma... A nr do zastrzegania
(+4822521122) jest podany w Informatorze AmExa dolaczonego do karty.
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
9. Data: 2002-09-29 17:29:23
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
> Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
> większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
> samo, prawda?
Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
"Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku z
tym:
zastrzeganie kart - 022...
call center/infolinia - 0 801
W czym problem?
-
10. Data: 2002-09-29 17:33:12
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
> Koncowka *22 - szkoda tylko ze na kracie tego nie podali. Ale z drugiej
> strony jak sie zgubi karte to i numeru sie nie ma... A nr do zastrzegania
> (+4822521122) jest podany w Informatorze AmExa dolaczonego do karty.
Na VC mam numer 22 / 548 9990 pod nim info o 22 / 52 11 222.
Na karcie "Informatora o sposobach zastrzegania kart VISA Millennium" mam 22
/ 52 11 222
U mnie wszystko OK.