  • 1. Data: 2002-07-31 20:38:45
    Temat: Millennium VISA Economic - nowa KK
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Witam!
    Krótkie info - od 1 sierpnia Millennium wydaje nową kartę kredytową: VISA
    Economic.
    Opłata za wydanie 60 zł.
    Termin spłaty 15 dni od daty wyciągu.
    Karta wydawana na 3 lata, ma niebieski kolor.
    Oprocentowanie:
    - płatności bezgotówkowe przez pierwsze 6 miesięcy 18,85% (1,57% mies.), po
    6 miesiącach opr. 26,85% (2,24% mies.)
    - płatności gotówkowe - 29,85% (2,49% mies.)
    - wybrana stała spłata 5,10,20,40,60 i 100% zadłużenia
    - program dla posiadaczy wybierających spłatę poniżej 100% - jeżeli przez 12
    miesięcy saldo zadłużenia wyniesie ponad 500 zł to bank wpłaci na rachunek
    karty kwotę 3% tego salda.
    - można tymczasowo podwyższać limit karty
    - ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty za darmo

    To tyle.
    Pozdro
    AruBuru

  • 2. Data: 2002-07-31 21:21:24
    Temat: Re: Millennium VISA Economic - nowa KK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Krótkie info - od 1 sierpnia Millennium wydaje nową kartę kredytową: VISA
    > Economic.

    a trzeba miec rechunek u nich?

  • 3. Data: 2002-08-01 09:46:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> wrote in message
    [ciach]

    > karty kwotę 3% tego salda.
    > - można tymczasowo podwyższać limit karty
    > - ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty za darmo

    Czym to się szczególnie różni od ich zywkłej Visy? Pomijam kwestie typu 10
    zł w tę czy w tamtą za wydanie.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-08-01 14:12:47
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > Oprocentowanie:
    > - płatności bezgotówkowe przez pierwsze 6 miesięcy 18,85% (1,57% mies.), po

    Uważam, że jest to całkowicie nie porządku w stosunku do Klientów JUŻ
    posiadających jakąkolwiek kartę kred. Millenium. Nie można jej zamienić na
    nową - bank nie zezwala. Można oczywiście rezygnować, składać wniosek... - ale
    to nie wyjście, uważam. Tym bardziej, że te stare są oproc. na 30% - i to od
    początku!

    > - płatności gotówkowe - 29,85% (2,49% mies.)

    A w starych trzeba spłacić WSZYSTKĄ gotówkę przy najbliższej spłacie.

    > - wybrana stała spłata 5,10,20,40,60 i 100% zadłużenia

    Też mniej możliwości dla starych, a najniższa 10%. Na uwagę zasługuje też
    SPOSÓB liczenia raty przez Millenium. NIE JEST to tak jak np. w WBK, Citi
    (weźmy przykładowe 10%): 10% salda zadł., tylko to PLUS ODSETKI, co realnie
    jest o wiele większą kwotą. Nie wspomnę, już że spłaty można w MIll. dokonać
    TYLKO w określonej % wysokości, jak i jednym, jedynym terminie - raz w m-cu.

    > - program dla posiadaczy wybierających spłatę poniżej 100% - jeżeli przez 12
    > miesięcy saldo zadłużenia wyniesie ponad 500 zł to bank wpłaci na rachunek
    > karty kwotę 3% tego salda.

    Też nie ma.

    > - można tymczasowo podwyższać limit karty

    TO nie wiem - ale nie słyszałem.

    > - ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty za darmo

    Bardzo nie w porządku to jest. Możeby tak chociaż Mill. obniżył oproc. na
    starych kartach??
    Pzdr.

  • 5. Data: 2002-08-01 16:50:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    > Bardzo nie w porządku to jest. Możeby tak chociaż Mill. obniżył oproc. na
    > starych kartach??
    > Pzdr.

    Ale czym tu się wogóle podniecać? Obie karty - tak zwane kredytowe - to
    jakieś nieporozumienie ;-)))

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-08-01 20:12:03
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aibos0$jd3$...@s...silesia.pik-net.pl...

    > Ale czym tu się wogóle podniecać? Obie karty - tak zwane kredytowe - to
    > jakieś nieporozumienie ;-)))

    To nie są "tzw. karty kredytowe". To po prostu są karty kredytowe! Najlepsze
    na świecie nie są. Ale to wszytko zależy co komu potrzebne. I tyle!
    Pozdro
    AruBuru

  • 7. Data: 2002-08-02 10:52:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > To nie są "tzw. karty kredytowe". To po prostu są karty kredytowe!
    Najlepsze
    > na świecie nie są. Ale to wszytko zależy co komu potrzebne. I tyle!

    Tych tzw. kart kredytowych nie da się spłacić w dowolnym momencie i są na
    sztywno powiązane z rachunkiem. Mamy więc 2 poważne wady.
    To tak jak by mówić, że VC MultiBanku to karta kredytowa, bo można w koncie,
    do którego jest powiązana brać kredyt. Taka "kredytówka" miałaby też tylko 2
    poważne wady: brak odroczonego terminu płatności i grace-periodu.
    :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 8. Data: 2002-08-02 12:39:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    2
    > poważne wady: brak odroczonego terminu płatności i grace-periodu.

    to Fortis wg defincji stosowanej w Millennium tez wydaje VC kredytowa
    - jak zrezygnowali z od 1 lipca z prowizji tylko w pewnym dniu raz na
    miesiac pobieraja z rachunku to grace period 0 dni (ktora tez tak miala -
    chyba VE w BSK) i zamiast kilku wariantow pobierania z rachunku maja jedyny
    wariant 100%
    Trzyma sie definicji Millennium ale jest prostsza ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-08-02 13:23:07
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aido8m$lr0$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
> [...]
    2
    > poważne wady: brak odroczonego terminu płatności i grace-periodu.

    Brak odroczonego terminu platnosci oraz grace-periodu jest wg. mnie
    powazniejsza wada takiej karty kredytowej niz zwiazanie VC Millennium z
    rachunkiem.

    Ja tez uwazam, ze VC Millennium jest jak najbardziej KK chociaz nie
    pozbawiona wad i niedogodnosci. Ma tez swoje zalety nad VC MultiBanku -
    floor limity w sklepach i prawie bezproblemowa autoryzacja. Prawie, bo po
    raz pierwszy od 3lat uzywania, tydzien temu na stacji benzynowej w Czechach
    nie chciala przejsc transakcja, chociaz podejrzewam raczej jakies
    manipulacje goscia zza kasy, bo 100KCz za winietke to jednak zaden pieniadz.
    Ale jak wyciagnalem wszystkie swoje karty i powiedzialem, ze bedziemy
    probowac do skutku, to jakos nastepna VC Lukasa odrazu zalapala. :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-08-02 13:30:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 02, 2002 at 03:23:07PM +0200, Lopez wrote:

    > Ja tez uwazam, ze VC Millennium jest jak najbardziej KK chociaz nie
    > pozbawiona wad i niedogodnosci. Ma tez swoje zalety nad VC MultiBanku -
    > floor limity w sklepach i prawie bezproblemowa autoryzacja. Prawie, bo po

    A co to ma niby znaczyc? Ze niby VC multibanku ma floor limit zerowy?

    --

    --w