  • 1. Data: 2003-07-11 17:05:58
    Temat: Millennium - jak wyplacic?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Zalozylem rachunek w Euro, bo dziewczynie potrzebne byly drobne na
    wyjazd. Ladnie przewalutwalo ze zlotowek na Euro, wyplacilem 20E,
    przychodze do domu, patrze...
    PROW. ZA WYPŁATĘ WALUTY - 4 zl!!! (no zdzierstwo).
    Teraz pytanie - jak mozna wyplacic walute z Millennium bez prowizji.
    Bo wydaje mi sie, ze sie nie da.
    Czy nie bylo jakis wyrokow regulujacych te sprawe?
    Oczywiscie panna nic mi nie powiedziala, ze bedzie pobrana prowizja.
    Zlotowki - moge "wyplacic" placac karta, a obca walute?
    I dlaczego az 4 zeta?
    Ech - a chcialem pochwalic ten bank, jednak jest do dupy - bo takie
    zagrywki sa ponizej pasa...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-11 17:20:04
    Temat: Re: Millennium - jak wyplacic?
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Fri, 11 Jul 2003 19:05:58 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >przychodze do domu, patrze...
    >PROW. ZA WYPŁATĘ WALUTY - 4 zl!!! (no zdzierstwo).

    Heh... nie odpowiadać, to jakiś fake... Amra, i niby nie zna prowizji
    wszystkich banków w Polsce? :) no a zwłaszcza tych, z których
    korzysta...

  • 3. Data: 2003-07-11 17:56:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:bemqio$q9u$1@news.onet.pl...
> [...]
    > PROW. ZA WYPŁATĘ WALUTY - 4 zl!!! (no zdzierstwo).
    > Teraz pytanie - jak mozna wyplacic walute z Millennium bez prowizji.

    TOiP miesci sie na 1 (JEDNEJ) stroie A4.
    Jakis analfabetysm?
    Nie da sie

    > Czy nie bylo jakis wyrokow regulujacych te sprawe?

    Te nie.

    > Oczywiscie panna nic mi nie powiedziala, ze bedzie pobrana prowizja.

    Nie sadzila, ze jestes taki rozgarniety inaczej.
    To przez szacunek dla ciebie.
    ;-)

    > Zlotowki - moge "wyplacic" placac karta, a obca walute?
    > I dlaczego az 4 zeta?

    Przy 1000EUR tez 4zl
    Przy wyplacie w kasie zlotowek 3zl.
    Jakis problem?

    > Ech - a chcialem pochwalic ten bank, jednak jest do dupy - bo takie
    > zagrywki sa ponizej pasa...

    Klient, ktory nie umie czytac jest tez do #$%y, i dobrze mu tak.
    Po drobne do skarpety.
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-07-11 18:27:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > TOiP miesci sie na 1 (JEDNEJ) stroie A4.
    > Jakis analfabetysm?
    > Nie da sie

    He, he. Pytanie oczywiscie poszlo via Millenet tez ;)
    Potrzebowalem Euro, a nie chcialo mi sie leciec do kantoru, TOiP
    oczywiscie wsrod wielu ulotek i oprocentowania nie bylo. Zmylil mnie
    troche przyklad Fortisa (e-pakiet), gdzie za wyplate waluty w kasie
    prowizji nie pobieraja (chociaz za zlotowki biora).

    > Te nie.

    O to trzeba zadbac, zeby i sie zajeli. Gdzie to sie pisze? ;)

    > Nie sadzila, ze jestes taki rozgarniety inaczej.
    > To przez szacunek dla ciebie.
    > ;-)

    Ach, no tak. W kazdym _normalnym_ banku za wyplate waluty nie pobiera
    sie oplat (za prowadzenie rachunku - to rozumiem). Rzeczywiscie -
    nierozgarniety jestem, zetrzymam tam rachunek, chociazby w celach
    testowych. Trzeba naprawic ten blad. ;) (i nie dziwie sie, ze jako
    jedyny bank ten wiecej stracil niz zyskal klientow... nastepny
    kandydat Pekao SA)

    > Przy 1000EUR tez 4zl
    > Przy wyplacie w kasie zlotowek 3zl.
    > Jakis problem?

    Tak. Zlotowki od biedy bezprowizyjnie moge "wydac" placac karta. Przy
    walucie tak nie moge zrobic - czyli oprocentowanie ujemne mamy po raz
    pierwszy w Polsce? ;) (rachunek nie jest oprocentowany). I swoja
    droga - dlaczego przy zlotowkach 3 a walucie 4 zl?

    > Klient, ktory nie umie czytac jest tez do #$%y, i dobrze mu tak.
    > Po drobne do skarpety.
    > ;-)

    Nie. Po drobne do innego banku. Klient, ktory nie umie czytac jest ok,
    bo sie da zlapac na prowizje tyle, ze w niektorych przypadkach jeden
    raz.

    Przypominam, ze rachunek zalozylem od reki i TOiP nie dostalem do
    reki. Gdybym mial wczesniej czas - owszem powertowalbym i zauwazyl to.

    Swoja droga. Czy uwazasz, ze to ze strony banku OK, ze nie daje zadnej
    mozliwosci bezprowizyjnej wyplaty twoich pieniedzy?

  • 5. Data: 2003-07-11 18:29:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    calcium300mg wrote:
    > Heh... nie odpowiadać, to jakiś fake... Amra, i niby nie zna
    prowizji
    > wszystkich banków w Polsce? :) no a zwłaszcza tych, z których
    > korzysta...

    He, he. Ale ja z niego nie korzystam w Polsce ;) Placilem karta tylko
    za granica, a po Euro przywiala mnie potrzeba chwili (inaczej
    lecialbym do centrum).

  • 6. Data: 2003-07-11 19:05:51
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bemqio$q9u$1@news.onet.pl...
> [...]
    > I dlaczego az 4 zeta?
    > Ech - a chcialem pochwalic ten bank, jednak jest do dupy - bo takie

    To sa zlodzieje. Ja u nich mialem dwie lokaty w USD i wiesz co bylo jak sie
    skonczyly? Ano musialem zaplacic prowizje za wyplate $$$ z kasy w ktorej rok
    wczesniej je wplacalem.

  • 7. Data: 2003-07-11 20:43:02
    Od: "gg 3485523" <m...@p...pl>

    Użytkownik "AG" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie
    > skonczyly? Ano musialem zaplacic prowizje za wyplate $$$ z kasy w ktorej

    a procenty dostales ? :)
    stary powierzasz jakiemus bankowi pieniadze i nawet nie zapoznales sie z
    jego cennikiem i warunkami ? :)

    p.s. czy banki nie pobieraja prowizji od wypłat ?
    wydaje mi sie ze sporo z nich teraz wlasnie pobiera taka oplata - ratuja
    sie prowizjami ...

  • 8. Data: 2003-07-11 21:05:53
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Czy nie bylo jakis wyrokow regulujacych te sprawe?

    zdaje się że coś było, NSA? i to właśnie BIGBG za opłaty od własnych
    klientów, ale szczegółów nie pamiętam.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 9. Data: 2003-07-11 21:09:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    gg 3485523 wrote:
    > p.s. czy banki nie pobieraja prowizji od wypłat ?
    > wydaje mi sie ze sporo z nich teraz wlasnie pobiera taka
    oplata -
    > ratuja sie prowizjami ...

    A niech sobie pobieraja, ale klient powinien miec jakas mozliwosc
    bezprowizyjnego wyciagniecia wlasnych pieniedzy.
    Szkoda ze ludzie jeszcze sa tak malo swiadomi tego, ze bank ich rznie
    ile wlezie.
    Dzisiaj w portfelu kolezanki zobaczylem karte znanego banku
    detalicznego.
    Na moje uwagi, ze to dziadowski, bank, ze drogi, ze takie oplaty i tak
    dalej - ze stoickim spokojjem, ze ona nawet nie wie ile i nie bedzie
    zmieniac i tak dalej... :)

    No ale w przypadku prowizji za wszystko to Millennium przebija
    wszystkich :)
    Hmm - zawsze tak sadzilem, ale mnie kobitka zmylila, ze za prowadzenie
    rachunkow walutowych nie pobieraja zadnych oplat. ;)

    To tak jeszcze ;) Dzisiaj rano akurat bylem tez wplacic w swoim
    oddziale kase + wziac H@aslo2- ale (tak tak pietno dla mnie - nie
    wiedzialem ze od 12tej czynne) - bank byl jeszcze zamkniety.
    Oczywiscie haelko mozna sobie wydrukowac. Dostalem sie do srodka do
    bankomatu przeciagajac przez czytnik karte i....
    zaczalem z lekka panikowac raczo nogi podnoszac...
    nie wiem co to bylo - czy to psie g... czy czyjs paw, ale bylo
    straszne ;))))

    Biedni pracownicy - sprzataczki pewnie nie bylo i musieli jakos
    uprzatnac... :)

    Powinni sprawdzic zapis kamer kto im takie cos zostawil :...

  • 10. Data: 2003-07-11 21:15:05
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Nie musiales.
    Obejrzyj kwitki generowane przez system przy likwidacji lokaty i zobacz jak
    Cie zrobili w jajo.
    Ale wnioski wyciagasz sluszne.