  • 1. Data: 2008-09-22 16:53:34
    Temat: Millennium - telefon do oddziału
    Od: Daniel <d...@l...com>

    Dlaczego Millenium nie podaje telefonów do oddziałów ?

  • 2. Data: 2008-09-22 18:29:23
    Temat: Re: Millennium - telefon do oddziału
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Daniel napisał(a):
    > Dlaczego Millenium nie podaje telefonów do oddziałów ?

    Poniewaz ludzie beda tam dzwonic uniemozliwiajac skuteczna prace
    nielicznej zalogi. Masz przeciez linie telefoniczna.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-09-23 05:48:32
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@l...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Dlaczego Millenium nie podaje telefonów do oddziałów ?

    Ależ podaje
    Jeden do wszystkich... ;-)

    Sławek

  • 4. Data: 2008-09-23 16:57:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kiedyś zdobyłem przez recepcję centrum handlowego z oddziałem tego banku.
    Sposób jak sposób, ale może się przyda.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-09-24 16:22:58
    Od: Daniel <d...@l...com>

    On Sep 23, 6:57 pm, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Kiedyś zdobyłem przez recepcję centrum handlowego z oddziałem tego banku.
    > Sposób jak sposób, ale może się przyda.

    zalogi.

    Nie no ja tez juz mam numer - wyswielil mi sie w pracy na telefonie :)
    Na komorce sie nie wyswietla...
    Tylko sie zastanawiam nad logicznoscia takiego rozwiazania. Jak juz
    cos zalatwiam z konkretnym pracownikiem banku to wole tylko z nim
    bo inni musza wiecej czasu stracic na zapozananie sie z tematem niz to
    warte.
    Lepsza obsluga klienta+mniejsze koszty dla banku.