  • 1. Data: 2011-03-16 18:27:43
    Temat: Millennium wymienia...
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    ...AmExy :(

    Niby, że wizerunek zmieniają.... hheheheheheheh...

    Bosz, co za paskudztwo przysłali. I nie ma już centuriona :(

    W.

  • 2. Data: 2011-03-16 18:36:31
    Temat: Re: Millennium wymienia...
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Wielebny wrote:

    > ...AmExy :(
    >
    > Niby, ?e wizerunek zmieniaj?.... hheheheheheheh...
    >
    > Bosz, co za paskudztwo przys?ali. I nie ma ju? centuriona :(

    amex ostatnio cos ma zla passe, nawet oryginalny (zielony jak dolar
    z tym akutym lbem) korporacyjny amex, zostal mi odrzucony w niemieckiej
    taksowce (berlin). visa/mc ok, amex bee.

  • 3. Data: 2011-03-17 08:00:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 19:36:31 +0100, Paweł napisał(a):

    > amex ostatnio cos ma zla passe, nawet oryginalny (zielony jak dolar z
    > tym akutym lbem) korporacyjny amex, zostal mi odrzucony w niemieckiej
    > taksowce (berlin). visa/mc ok, amex bee.

    Ogólnie Amex w europie to egzotyka i tyle, trzeba się po prostu
    przyzwyczaić.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-03-17 08:23:42
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 17 Mar 2011 08:00:41 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, xbartx
    napisał(a):

    > Ogólnie Amex w europie to egzotyka i tyle, trzeba się po prostu
    > przyzwyczaić.

    Ale przynajmniej wyglądał ładnie, inaczej. A obecnie nijako, mam na
    myśli tez Mille.

    --
    pI

  • 5. Data: 2011-03-24 19:31:37
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "pI" <u...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Ale przynajmniej wyglądał ładnie, inaczej. A obecnie nijako, mam na
    > myśli tez Mille.

    Mille i jego podstawowa karta do DK - gres techniczny szary 19,99 PLN/m2 i
    silikon sanitarny bialy, na tym kontur wozka do zakupow... to juz nie jest
    nawet brzydkie, to jest wrecz ordynarne - wiadomo, ze karta jest od placenia
    jak du.a od sran.a - ale ten wozek sklepowy to juz prawie tak, jakby toalety
    oznaczac nie skrotem WC a piktogramem gowienka.

    p, zul

  • 6. Data: 2011-03-24 20:59:25
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    085 napisał(a):

> [...]
    > placenia jak du.a od sran.a - ale ten wozek sklepowy to juz prawie tak,
    > jakby toalety oznaczac nie skrotem WC a piktogramem gowienka.

    to między płytkami to nie silikon tylko fuga. co do reszty pełna zgoda.
    wyjątkowo paskudna karta.