  • 1. Data: 2004-10-15 13:48:06
    Temat: Mulit i Nokia 6230
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Czy komuś z szanownych Grupowiczów udało się zalogować na Noki 6230 do
    Multibanku via wap?? Telefon jest w plusie, a oprogramowanie 4.28?? Dodam,
    że na 6310i wszystko śmigało bez problemu, a teraz pozostaje jedynie dzwonić
    na 42 6 300 000 :-(

    --
    Pozdrowienia
    Ritter

  • 2. Data: 2004-10-17 09:31:58
    Temat: Re: Mulit i Nokia 6230
    Od: v...@p...onet.pl

> [...]
    > że na 6310i wszystko śmigało bez problemu, a teraz pozostaje jedynie dzwonić

    ja mam samsunga SGH-X100 i podobny problem...jak lubie ten bank tak w tym cos
    maja namieszane i troszeczke mniejsza sympatia teraz

  • 3. Data: 2004-10-17 09:38:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> wrote:
    > ja mam samsunga SGH-X100 i podobny problem...jak lubie ten bank tak w
    > tym cos maja namieszane i troszeczke mniejsza sympatia teraz

    To nie jest wina banku - tylko WAPu - naniektorych modelach dziala, na
    niektorych nie. I nie ma rozwiazania. Dlatego m.in. WAP upadl. Ze nikt nie
    wie o co chodzi...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-17 09:46:14
    Od: v...@p...onet.pl

    > To nie jest wina banku - tylko WAPu - naniektorych modelach dziala, na
    > niektorych nie. I nie ma rozwiazania. Dlatego m.in. WAP upadl. Ze nikt nie
    > wie o co chodzi...

    dzieki...sympatia powrocila;-) teraz sie przejde do salonu operatora!;-)

  • 5. Data: 2004-10-17 10:05:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> wrote:
    > dzieki...sympatia powrocila;-) teraz sie przejde do salonu
    > operatora!;-)

    Ale on prawdopodobnie tez nie pomoze. Taka technika...
    Na jednych modelach dziala, na niektorych nie. W jednym banku dziala, w
    drugim nie. Loteria prawdziwa.
    Ale jak juz dziala jest bardzo OK :)

  • 6. Data: 2004-10-17 10:21:12
    Od: v...@p...onet.pl

    > Ale on prawdopodobnie tez nie pomoze. Taka technika...
    > Na jednych modelach dziala, na niektorych nie. W jednym banku dziala, w
    > drugim nie. Loteria prawdziwa.
    > Ale jak juz dziala jest bardzo OK :)

    zgadzam sie ...mi tylko powiedzieli ze obsluguje wszelkie technologie
    transakcyjne i mam "dosc nowoczesny " model a tu wtopa..oj za ten kilkuset
    zlotowy sredni stan rach. to powinni mnie bardziej szanowac;/...to pewnie tak
    beda sie ladnie usmiechac jak sie umowa bedzie konczyc....a mialem podobna
    sytuacje w pko sa..lokata terminowa 3 letnia :co miesiac kosili ze 3 zl za
    prowadzeniae konta do lokaty przez 3 lata...a jak wycofywalem kilkanascie
    tys. zlotych to zaproponowali zebym trzymal ciagle u niech to "moze sie uda
    zwolnic z oplata za prowadzenie konta"...teraz to niech sie ugryza , szkoda ze
    nie dbali o mnie jak bylem ich klientem ...u nich moja noga wiecej nie
    postanie...no i przenioselm do Multi...przynajmniej wiem ze efektywnie moza
    zarzadzac,oszczedzac, nie trzeba biegac do placowki itp