  • 1. Data: 2002-04-18 11:08:38
    Temat: Mulitbank - kredyt
    Od: "P" <l...@w...pl>

    witam
    zastanawiam się czy lepiej skorzystać z kredytu w Multibanku czy założyć
    konto z linią kredytową?
    zakładam, że posiadam zdolność kredytową i ewentulanie przyznany limit lini
    kredytowej również będzie wystarczającą kwotą.
    często piszecie o tym, dlatego proszę o szczegóły.

    pozdr
    Paweł

  • 2. Data: 2002-04-18 11:18:15
    Temat: Re: Mulitbank - kredyt
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    P wrote:

    > witam
    > zastanawiam się czy lepiej skorzystać z kredytu w Multibanku czy założyć
    > konto z linią kredytową?

    Konto z linia - bierzez taka czesc kredytu jaka potrzebujesz i
    "splacasz"
    kiedy chcesz i mozesz.

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2002-04-18 11:30:06
    Od: "P" <l...@w...pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Konto z linia - bierzez taka czesc kredytu jaka potrzebujesz i
> [...]

    ok. ale jak z oprocentowaniem? co się bardziej opłaca?

    Paweł

  • 4. Data: 2002-04-18 11:35:06
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > ok. ale jak z oprocentowaniem? co się bardziej opłaca?

    Przynajmniej w Pekao S.A. debet jest nizej oprocentowany od kredytów
    konsumpcyjnych - pamiętam że przy kupnie samochodu lepiej opłacało mi sie
    skorzystac z debetu niż z kredydu na zakup samochodu, pomijając takie fakty
    jak ten, że nie robia Ci wpisu w dowodzie rejestracyjnym że samochód jest
    własnością banku i że nie będzie kłopotów w razie gdy zamarzy Ci się go
    sprzedać zanim go spłacisz

  • 5. Data: 2002-04-18 11:44:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    depet w koncie

  • 6. Data: 2002-04-18 11:45:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > depet w koncie

    debet mialo kurka byc :)

  • 7. Data: 2002-04-18 12:28:12
    Od: "P" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak ten, że nie robia Ci wpisu w dowodzie rejestracyjnym że samochód jest
    > własnością banku i że nie będzie kłopotów w razie gdy zamarzy Ci się go

    he he ciekawe skąd Kasia wie, że potrzebuje na samochód...

    Paweł

  • 8. Data: 2002-04-18 12:37:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > fakty
    > >

    > he he ciekawe skąd Kasia wie, że potrzebuje na samochód...
    >
    > Paweł

    kobieca intuicja połączona z niezłym zmysłem matematycznym .. :-)))

  • 9. Data: 2002-04-21 08:44:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 18 Apr 2002 13:08:38 +0200, "P" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    >kredytowej również będzie wystarczającą kwotą.
    >często piszecie o tym, dlatego proszę o szczegóły.

    Chodzi ci o roznice kredyt gotowkowy a linia kredytowa ?
    Zdecydowanie to drugie. Mniesze oprocentowanie i pelna swoboda spłat
    bez prowizji za wcześniejsze spłaty.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl