  • 1. Data: 2002-05-16 11:58:22
    Temat: Multi i przelewy walutowe - cd (kicha)
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    wlasnie zadzwonilem sobie do niedysponentki z multi i zapytalem sie, kiedy
    bedzie mozliwosc przelewow miedzy wlasnymi rachunkami (zlotowy <-> walutowy)
    przez internet;
    pani stwierdzila, ze najprawdopodobniej nie bedzie takiej mozliwosci, bo z
    tego co wiedza, to prawo dewizowe nie pozwala na takie przelewy w ramach
    jednego banku (???)
    pozostaje zatem tylko przelewac zlotowki z innego banku na rachunek
    walutowy, a potem to juz raczej swobodnie tymi pieniedzmi dysponowac nie
    mozna (oplaty za zlecenie przelewu, przelew, wyplate); sama wplata gotowkowa
    tez kosztuje;
    czy wiadomo cos juz nt. wydawania do tych rachunkow kart?
    kobieta potwierdzila tez, ze za kazdy rachunek wala 1 zl.
    dochodze konkluzji, ze nie bede na razie obciazal mojego nadwatlonego
    budzetu kwota 1 zl/mies.

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-05-17 05:33:44
    Temat: Re: Multi i przelewy walutowe - cd (kicha)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > pani stwierdzila, ze najprawdopodobniej nie bedzie takiej mozliwosci, bo z
    > tego co wiedza, to prawo dewizowe nie pozwala na takie przelewy w ramach
    > jednego banku (???)

    Popatrz, a w "głupim" pekao bez problemu to funkcjonuje, ale trzeba przyjść do
    dysponentki, co wg niektórych, zmusza klientów do odstania w kolejce...
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-05-17 13:50:07
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Popatrz, a w "głupim" pekao bez problemu to funkcjonuje, ale trzeba przyjść do
    > dysponentki, co wg niektórych, zmusza klientów do odstania w kolejce...

    W BZWBK jest tak samo :-( Zrobic mozna (i licza wtedy nawet po kursie dewizy!)
    ale tylko przez (nie)dysponentke, przez net sie nie da :-(

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-05-17 20:09:25
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    w tym waszym "glupim" pekao mozna dokonac przelewu (w walucie) na dowolne
    wlasne krajowe konto walutowe. i nikt nie powinien trzaskac zebami, ze sie
    lapie pod belke. od pazdiernika na dowolne zagraniczne konto wlasne. belce
    podpada tylko i wylacznie: przelew osoby fizycznej lub os.fiz. prowadzacej
    DG w ramach inwestycji kapitalowych. szczegoly ? priv.
    kamil g