  • 1. Data: 2005-07-01 19:05:11
    Temat: Multi- kredyt odnawialny bez żadnych formalności!!!
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    W MultiBanku zmiany na lepsze!?
    Proponuja KO na podstawie wpływów na rachunek(osobisty) BEZ ŻADNYCH
    FORMALNOŚCI, dostałem nawet specjalny list zachęcający, z którym mogę
    zgłosic się do oddziału aby podpisać umowę.

    Ktos też już dostał cos takiego ?

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://skocz.pl/vda
    http://skocz.pl/vec

  • 2. Data: 2005-07-03 14:31:14
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Marcin Dominiak <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > FORMALNOŚCI, dostałem nawet specjalny list zachęcający, z którym mogę
    > zgłosic się do oddziału aby podpisać umowę.

    Chyba wplywa Ci wynagrodzenie na rachunek w MB i MB wie, ze sa to wplywy
    tytulem wynagrodzenia a nie od cioci z Ameryki.
    Poza tym konto zapewne masz zasilane zgodnie z regulaminem, zadnych
    niedozwolonych przekroczen i stad ten Sw. Mikolaj.

    Nic za darmo, a juz napewno nie w MultiSciemie.

  • 3. Data: 2005-07-07 18:04:34
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Marcin Dominiak <m...@g...skasuj-to.pl> wrote:
> [...]
    > FORMALNOŚCI, dostałem nawet specjalny list zachęcający, z którym mogę
    > zgłosic się do oddziału aby podpisać umowę.

    ta, też dostałem, ale nie skorzystam :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Wojna to sztuka wprowadzania w błąd." Sun Tzu

  • 4. Data: 2005-07-09 12:28:58
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > FORMALNOŚCI, dostałem nawet specjalny list zachęcający, z którym mogę
    > zgłosic się do oddziału aby podpisać umowę.

    Ponizszy cytat, to chyba na temat owej promocji prosto z forum MB...

    Cytat: "lipna promocja kredytu w rach biez
    A mialo byc pieknie. List z Banku zapewnial, ze z tym listem i dowodem
    osobistym otrzymam natychmiast kredyt w rach biezacym w wys. 5500 PLN. W
    oddziale MB w Arkadii okazalo sie to lipa- stos papierow do wypelnienia,
    umowy , podpisy, itd . Kredyt mial byuc natychmiast, dwa dni temu- do
    dzisiaj nie ma grosz kredytu na koncie , Nie dajcie sie nabierac."

  • 5. Data: 2005-07-09 15:12:43
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

> [...]
    > umowy , podpisy, itd . Kredyt mial byuc natychmiast, dwa dni temu- do
    > dzisiaj nie ma grosz kredytu na koncie , Nie dajcie sie nabierac."

    Dziwna istoto.
    Po pierwsze zacznij się podpisywać jak chcesz aby cię ktokolwiek traktował
    poważnie ("cię" celowo małą literą). Po drugie z czego to cytat? Z
    "Dziadów"? Mamy zgadywać?

    topjes

  • 6. Data: 2005-07-09 15:22:09
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    topjes <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Po pierwsze zacznij się podpisywać jak chcesz aby cię ktokolwiek traktował
    > poważnie ("cię" celowo małą literą). Po drugie z czego to cytat? Z

    Zaparowaly ci binokle, palancie i nie widzisz ze napisane, ze z FORUM MB ?

    bottomjes, odpowiada podpis?

  • 7. Data: 2005-07-09 15:23:48
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    > "Dziadów"? Mamy zgadywać?

    P.S. Wystarczy wziac lupe, przylozyc do ekranu kompa i przeczytac, bo w
    poscie jest napisane.

  • 8. Data: 2005-07-09 16:25:53
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    <n...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > bottomjes, odpowiada podpis?

    Gdybyś chociaż wiedział co oznacza "topjes" to byśmy pogadali.

    topjes