  • 1. Data: 2007-01-29 07:53:30
    Temat: Multi - księgowanie przelewów
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    To, że Multibank księguje przelewy na rachunki walutowe ręcznie (wnoszę
    po literówkach w tytule, tytułach różnych niż te, które ja wpisywałem
    przy wysyłaniu przelewu) już wiem. Ale czy jest jakakolwiek zasada
    terminu ich księgowania?
    Przelew wysłany w PLN z innego banku sesją wychodzącą na rachunek
    walutowy w Multi, powinien trafić na taką samą sesję - przychodzącą. W
    teorii.
    W praktyce wyszedł ode mnie drugą sesją w piątek i do dziś go nie ma.
    Minęła sesja druga i trzecia piątkowa, dziś była pierwsza i wciąż cisza.
    To jakaś reguła, czy jednorazowa wpadka?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2007-01-29 08:39:24
    Temat: Re: Multi - księgowanie przelewów
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > po literówkach w tytule, tytułach różnych niż te, które ja wpisywałem
    > przy wysyłaniu przelewu) już wiem. Ale czy jest jakakolwiek zasada

    Tak, ten moment ma się tak jak ten pojawienia się na grupie twojego postu
    z wyłączeniem sobót, dni wolnych od pracy i godzin póxno popołudniowych i
    nocnych.

    > Przelew wysłany w PLN z innego banku sesją wychodzącą na rachunek
    > walutowy w Multi, powinien trafić na taką samą sesję - przychodzącą. W
    > teorii.

    Nie. Powinien dotrzeć do Multi, a raczej tak będzie najczęściej, ale
    księgowanie na rachunku jak wyżej i mają na to chyba pięć dni (tu pewności
    nie mam).

    > W praktyce wyszedł ode mnie drugą sesją w piątek i do dziś go nie ma.
    > Minęła sesja druga i trzecia piątkowa, dziś była pierwsza i wciąż cisza.
    > To jakaś reguła, czy jednorazowa wpadka?

    Pierwszej przychodzącej jeszcze dzisiaj nie było, a piątkowe nadejście
    drugą sesją wymagałoby ręcznego księgowania poza godzinami pracy 'brygady'
    księgującej.

  • 3. Data: 2007-01-29 11:26:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-29 09:39, K.K. stwierdził, że:

    > Tak, ten moment ma się tak jak ten pojawienia się na grupie twojego
    > postu z wyłączeniem sobót, dni wolnych od pracy i godzin póxno
    > popołudniowych i nocnych.

    OK.

    > Nie. Powinien dotrzeć do Multi, a raczej tak będzie najczęściej, ale
    > księgowanie na rachunku jak wyżej i mają na to chyba pięć dni (tu
    > pewności nie mam).

    Dlatego pisałem o teorii, trochę dziwne, że z ręki to księgują (zamiast
    automatem).

    > Pierwszej przychodzącej jeszcze dzisiaj nie było, a piątkowe nadejście
    > drugą sesją wymagałoby ręcznego księgowania poza godzinami pracy
    > 'brygady' księgującej.

    Fakt, mój błąd, o 9 jeszcze sesji nie było, ale w chwili obecnej powinna
    być zaczytana :)
    Czekam dalej na księgowanie.

    Pozdrawiam.
    --