  • 1. Data: 2003-10-24 11:41:19
    Temat: Multi najlepszy w kredytach samochodowych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank - I miejsce w rankingu kredytów samochodowych opublikowanym przez
    dziennik Rzeczpospolita

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - zajął I miejsce w rankingu
    kredytów na zakup nowych samochodów opublikowanym przez dziennik
    Rzeczpospolita. Oferta MultiBanku, została doceniona m.in. ze względu na
    elastyczne podejście do wymagań Klienta, niewygórowane oprocentowanie,
    możliwość wyboru wariantu spłaty pożyczki, waluty kredytu oraz finansowanie
    ubezpieczenia samochodu. Ranking powstał w oparciu badania przeprowadzone
    przez na zlecenie dziennika Rzeczpospolita przez Centrum Badań Indicator
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3572

    P.S. Sprawdzal ktos?
    Bo Millennium tez cos ma ciekawego:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3366
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-24 12:31:19
    Temat: Re: Multi najlepszy w kredytach samochodowych
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bnb34s$56e$1@news.onet.pl...

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - zajął I miejsce w rankingu
    > kredytów na zakup nowych samochodów [...] ze względu na
    > [...] niewygórowane oprocentowanie,

    No wlasnie, jak sobie zobaczylem tabele oprocentowania na stronach banku, to
    mi wyszlo ze jednak kredyt w banku dealera (np. Toyota Bank Polska) jest
    oprocentowany korzystniej.
    Czy to jest taka tendencja rynkowa, czy tez w tych dwoch konkretnych
    przypadkach TBP wypada lepiej?
    A jesli jednak teoretycznie rzeczywista stopa procentowa w Multi jest
    nizsza, to czy oplaca sie przeniesc kredyt, czy nie?
    I jak wyglada taka procedura?

    > P.S. Sprawdzal ktos?
    > Bo Millennium tez cos ma ciekawego:
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3366

    Hm, na stronie Multi stawki oprocentowania sa inne...

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2003-10-24 12:43:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Danio wrote:
    > Hm, na stronie Multi stawki oprocentowania sa inne...

    Multi czy millennium?

  • 4. Data: 2003-10-24 12:58:22
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:bnb34s$56e$1@news.onet.pl...
> [...]
    > przez na zlecenie dziennika Rzeczpospolita przez Centrum Badań Indicator

    Hmm - a czy ktoś próbował zdjąc u nich cesję z polisy AC po kolizji?
    Bo jak próbowałem - wprawdzie nie dla samochodu, ale dla mieszkania...
    trwało to 3 miesiące - szczyt niekompetencji i olewnictwa.
    Moze i w cyferkach wyglądajądobrze, ale załatwienie tam czegoś po wzięciu
    kreduty to już insza inszość

  • 5. Data: 2003-10-24 13:55:27
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bnb6oi$fpr$1@news.onet.pl...

    > Multi czy millennium?

    Oops, przepraszam, zasugerowalem sie tym ze post byl o Multi.
    A moje pozostale pytania?

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2003-10-24 14:23:23
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Rafal <r...@W...wp.pl> wrote:
    [...]> Moze i w cyferkach wyglądajądobrze, ale załatwienie tam czegoś po
    > wzięciu kreduty to już insza inszość

    Tak naprawdę cała reszta oprócz cyferek i reklam to już inszość...

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-10-25 12:28:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal wrote:
> [...]
    > trwało to 3 miesiące - szczyt niekompetencji i olewnictwa.
    > Moze i w cyferkach wyglądajądobrze, ale załatwienie tam czegoś po

    Tak z ciekawosci - czy uwazasz, ze Twoje doswiadczenie dowodzi, ze w Multi
    jest tak _zawsze_?
    Czy dowod, ze komus otwierano konto w jakims banku 3 miesiace - oznacza, ze
    tak wszystkim otwieraja? Raczej nie. Dlatego cos nie moge uwierzyc, ze w
    Multi jest tak _zawsze_.

  • 8. Data: 2003-10-25 14:15:35
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości > > Hmm - a czy ktoś
    próbował zdjąc u nich cesję z polisy AC po kolizji?

    > Tak z ciekawosci - czy uwazasz, ze Twoje doswiadczenie dowodzi, ze w Multi
    > jest tak _zawsze_?

    Jestem pewien, że jest tam tak zawsze, bo Multi, to część BRE, a BRE jest
    BE, bo ma mBank, więc wnioski same się nasuwają :>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2003-10-27 15:06:10
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:bndq8a$65q$1@news.onet.pl...

> [...]
    ze
    > tak wszystkim otwieraja? Raczej nie. Dlatego cos nie moge uwierzyc, ze w

    A czy ja gdzieś napisałem że tak jest ZAWSZE?
    Być moze trafiłem na czyjś zły dzień (czy raczej złe miesiące) , ale jeśli
    ja tak trafiłem, to znaczy że i ktoś inny równiez tak może trafić (mój
    przypadek może, ale nie musi byc odosobniony). Jak na razie nie zauważyłem
    żeby ktoś napisał iż zdjął cesję u nich bez problemu i szybko - a że przy
    kredytach samochodowych akurat ta sprawa może być calkiem pilna (bo auto
    rozbite stoi u mechanika, a tyłek trzeba wozić autobusem), to IMHO u tych co
    chcieliby skorzystać z ich kredytu powinno zapalić się światło ostrzegawcze.

  • 10. Data: 2003-10-27 15:23:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal wrote:
> [...]
    > tyłek trzeba wozić autobusem), to IMHO u tych co chcieliby skorzystać
    > z ich kredytu powinno zapalić się światło ostrzegawcze.

    Zauwaz, ze jak zalatwia sprawe ok - nikt nie pisze, bo uwaza to za
    naturalne. Natomiast w druga strone tez sie jakos nikt nie rozpisuje ;)