  • 1. Data: 2002-08-23 13:34:09
    Temat: Multi-przelewy zagraniczne
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Ile kosztują w Multibanku przelewy za granicę?

  • 2. Data: 2002-08-23 13:38:36
    Temat: Re: Multi-przelewy zagraniczne
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ile kosztują w Multibanku przelewy za granicę?

    dokladnej odpowiedzi Ci nikt nie udzilie - zalezy jak rozlozysz platnosc
    (tylko ty, po polwioe, tylko odbiorca). No i pewnie ma znaczenie gdzie...

    NJajlepiej jednak chyba zadzwonic na infolinie i sie zayptac

  • 3. Data: 2002-08-23 14:52:49
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > dokladnej odpowiedzi Ci nikt nie udzilie - zalezy jak rozlozysz platnosc
    > (tylko ty, po polwioe, tylko odbiorca). No i pewnie ma znaczenie gdzie...
    >
    > NJajlepiej jednak chyba zadzwonic na infolinie i sie zayptac

    Jeśli kraj docelowy będzie "mniej popularny" to wątpie aby infolinia coś
    pomogła.
    Zdaje się, że w takich przypadkach klient dowiaduje się o kosztach dopiero
    _po_ fakcie (zakładając oczywiście, że zaznaczy opcję poniesienia opłat).

    IMHO to taka jedna z drażniących osobliwości systemu przelewów.

    Pix

  • 4. Data: 2002-08-23 15:09:25
    Od: "RobertM" <r...@c...net>

    Za przlew do Nowego Jorku $1000

    zaplacilem lacznie 30 zl
    5 zl chyba za przyjecie zlecenia (rozpatrzenie)
    5 zl za potwierdzenie (takie papierowe poczta
    tradycyjna)(wzialem dodatkowo)

    Podawala mi Pani w Multilini % kwoty jaki pobieraja, ale
    nie pamietam.
    Musisz zadzwonic

    Pozdrawiam,
    RobertM

  • 5. Data: 2002-08-23 15:18:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "RobertM" <r...@c...net> napisał w wiadomości
    > Za przlew do Nowego Jorku $1000

    Nowy Jork nie leży w kraju "mniej popularnym" :-))

    BTW - wiesz jakie koszty poniósł obiorca i ile do niego doszło z przelewanej
    sumy ?

    pozdr.Pix

  • 6. Data: 2002-08-23 19:36:40
    Od: "RobertM" <w...@w...pl>

    tak :-)
    dostal 1000$ i ani centa mniej
    wszystkie koszty pokrylem ja

    Pozdrawiam,
    RobertM

  • 7. Data: 2002-08-23 19:42:19
    Od: "RobertM" <w...@w...pl>

    "RobertM" <w...@w...pl> wrote in message news:ak62r8$eur$1@news2.tpi.pl...
    > tak :-)
    > dostal 1000$ i ani centa mniej
    > wszystkie koszty pokrylem ja
    >
    > Pozdrawiam,
    > RobertM

    > przelewanej

    Fakt ze (jak juz wczesniej pisalem)- zlozylem go przez multilinie
    I do dzisiaj mam status 'wyslany-koszty niepobrane' a konto juz dawno
    obciazone.
    Pieniadze znalazly sie na koncie odbiorcy 8-ego sierpnia.

    Pozdrawiam,
    RobertM

  • 8. Data: 2002-08-23 19:53:06
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "RobertM" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak :-)
    > dostal 1000$ i ani centa mniej
    > wszystkie koszty pokrylem ja

    SWIFT za <1% ???
    Trafiłeś na jakąś promocję, czy co ? :-))

    pozdr.Pix

  • 9. Data: 2002-08-23 19:56:13
    Od: "RobertM" <w...@w...pl>

    "RobertM" <w...@w...pl> wrote in message news:ak6368$4kf$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > obciazone.
    > Pieniadze znalazly sie na koncie odbiorcy 8-ego sierpnia.

    ajj
    nie udzialem sie juz :-(
    Dzwonilem wlasnie od Multibanku :-(
    Jeszcze czekaja mnie koszty od strony banku odbiorcy, z tad taki status
    przelewu.
    A wiec nie jest tak kolorowo :-)

    Pozdrawiam,
    RobertM

  • 10. Data: 2002-08-23 20:21:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > nie udzialem sie juz :-(
    > Dzwonilem wlasnie od Multibanku :-(
    > Jeszcze czekaja mnie koszty od strony banku odbiorcy, z tad taki status

    Kolorowo może nie, ale za to bardziej "normalnie" :-))
    Napisz na ile Cię skasują.

    pozdr.Pix