  • 1. Data: 2004-04-16 15:04:58
    Temat: MultiBałagan (?)
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Witam
    Pod koniec marca założyłem MultiKonto - wszystko odbyło się szybko
    i sprawnie. Jednocześnie złożyłem wniosek o limit kredytowy i wysłałem
    pocztą historię rachunku z obecnego banku + zaświadczenie o zarobkach +
    oświadczenie o rezygnacji z limitu w obecnym banku.
    W ubiegły piątek telefon z MB - nie dostali dokumentów. Umówiłem się
    żeby dali znać za tydzień czy dokumenty doszły. W środę zadzwoniłem
    sam, multilinka sprawdziła i powiedziała mi że dokumenty doszły,
    decyzja będzie najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.
    A dziś zadzwoniła pani z którą rozmawiałem w poprzedni piątek i
    twierdziła że dokumenty jednak nie doszły. Była bardzo zdziwiona,
    gdy powiedziałem jej że w środę dowiedziałem się czegoś wprost przeciwnego.
    Mam wrażenie że mają tam niezły burdel. Wrażenie dodatkowo spotęgowane
    rozbieżnymi informacjami uzyskiwanymi na multilinii - w zależności od
    tego kto odbierze telefon.
    Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z korzystania?
    Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Jacek

    --
    Oskarżony ze świadkiem J. uzgodnił zakres wykonania robót
    hydraulicznych, co w efekcie doprowadziło do długotrwałego

  • 2. Data: 2004-04-16 16:20:27
    Temat: Re: MultiBałagan (?)
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Pełka <j...@c...com.pl> wrote:
    [...]
    > Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z
    > korzystania? Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Norma :(

    Miałem tam konto o kilka miesięcy dłużej, niż chciałem bo Multi nie potrafił
    zamknąć.
    Jaja które miałem z kredytem to w ogóle osobny rozdział.
    Poczytaj archiwum.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-04-16 16:29:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński
    > Norma :(

    ;) no dobra, a jak ja powiem, ze jednak nie norma?
    Chociaz na Multi tez najezdzalem ale o co innego?
    P.S. Musze sie wybrac jeszcze raz kiedys na Domaniewska i zobaczyc czy sie
    cos poprawilo :))))

  • 4. Data: 2004-04-16 16:32:54
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnc7vtb4.28s.jacek@diabelek.freebsd.home

    > Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z
    > korzystania? Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Przypadek. Chociaz zaraz odezwie sie pare "dyzurnych" osob
    ktore przy kazdym takim pytaniu przytaczaja swoja historie.

    Sam korzystam juz 2 lata z uslug Multi i jestem bardzo, ale
    to bardzo zadowolony.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 5. Data: 2004-04-16 17:12:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z korzystania?
    > Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Dwie na dwie reklamacje rozpatrzone pozytywnie (drugiej zapewne w większości
    banków nie rozpoznaliby pozytywnie), zero stresów przy zakładaniu konta,
    otrzymywaniu kredytu i karty kredytowej. Z oddziałem kontaktuję się w
    zasadzie wyłącznie w celu wpłacenia gotówki i w związku z tym zero
    problemów.
    Generalnie bardzo pozytywne wrażenia mam, aczkolwiek czasem za długo muszę
    czekać w kolejce ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-04-16 17:34:58
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał:
    > Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Przypadek. Mimo to IMO lepiej iść do oddziału - tam załatwiaja takie rzeczy
    sprawniej.

  • 7. Data: 2004-04-16 17:52:04
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Generalnie bardzo pozytywne wrażenia mam, aczkolwiek czasem za długo muszę
    > czekać w kolejce ;]

    To mi akurat nie grozi, bo do najbliższego oddziału mam ok 100 km ;)
    Dlatego tym bardziej mi zależy na sprawnym załatwianiu wszelkich
    spraw przez net i telefon - szybko i bez wpadek.
    Teoretycznie Multi ma fajne warunki, interfejs www jak dla mnie
    jest OK, szkoda że taki zgrzyt na początku znajomości.

    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    Obywatel wyzwał pokrzywdzonego wulgarnie słowami: "coś ty zrobił".

  • 8. Data: 2004-04-16 19:48:13
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymywaniu kredytu i karty kredytowej.
    > Generalnie bardzo pozytywne wrażenia mam, aczkolwiek czasem za długo muszę

    ja tam. jestem ogolnie zadowolony z uslug Multi, raczej chwale i polecam..
    nie znaczy to ze wszystko bylo ok..

    - centrala gdzies zagubila (!!!) moje dokumenty o linie kredytowa, ktore
    zlozylem w oddziale..
    musialem skladac ponownie, bo zalezalo mi na czasie..
    - reklamacja dotyczaca udzielenia kredytu ciagnela sie ponad termin, byla
    nawet reklamacja dotyczaca trybu reklamacji ;)
    - zlozylem pismo o udzielenie na pismie zgody na inne kredyty (takie
    warunki stawia kredyt mieszkaniowy),
    i pomimo swoich wymogow, zgode dostaje ale ustnie telefonicznie prez
    oddzial... na moj sprzeciw okazalo sie
    ze analityk juz jest na urlopie... czekalem kolejna 2 tygodnie..

    natomiast obserwuje systematyczna poprawe zarowno procedur w banku, jak i
    odpowiedzi na reklamacje..
    np. dzis w nocy skladalem reklamacje na transakcje karta, po czym od razu
    dostalem numer reklamacji, bylo pytanie czy maja na reklamacje odpowiedziec
    pisemnie czy moze telefonicznie, a dzis dostalem telefon ze reklamacja
    rozpatrzona pozytywnie.

    tak wiec jest duza poprawa, choc pewnie nie wszedzie... ale w wielu
    przypadkach w takich oddzialach zawodza ludzie...

    pozdro
    SirmarK

  • 9. Data: 2004-04-16 23:48:58
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś kto ma tam konto dłużej podzieli się wrażeniami z korzystania?
    > Mój przypadek to norma czy właśnie przypadek?

    Mam konto prawie 2 lata i ani jednego powodu do narzekań. Mozna tylko
    pochwalić za jakość obsługi. Limit załtwiałem w oddziale i wszystko odbyło
    się sprawnie i szybko. Może tak sprubój.

    > Jacek

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 10. Data: 2004-04-17 08:26:02
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński
    >
    > ;) no dobra, a jak ja powiem, ze jednak nie norma?

    To odpowiem Ci, że szanuję Twoje zdanie ale pozostanę przy swoim...

    > Chociaz na Multi tez najezdzalem ale o co innego?

    Nic dziwnego. Inne oczekiwania --> inne produkty z których chcesz
    skorzystać --> inne problemy.
    Przenosiłeś kredyt do Multi? :)