  • 1. Data: 2004-12-22 13:08:09
    Temat: [MultiBank] Chwalimy
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Kiedyś napisałem kilka krytycznych słów o MultiBanku, dla równowagi
    dzisiaj napiszę coś miłego ;-)

    Wypełniłem wniosek o otwarcie konta oraz przyznanie karty kredytowej
    przez Internet na początku grudnia. Dość szybko dostałem umowę do
    podpisania, nie zgadzały się jednak dane mojego dowodu osobistego: w
    systemie zostały stare dane, a pracownik przygotowujący umowę nie
    zmienił ich (choć pozostałe dane już się zgadzały, mimo że również
    uległy zmianie od czasu mojej poprzedniej przygody z Multi).

    Dzwoniąc na MultiLinię już byłem przygotowany na fakt, że albo będę
    musiał podpisać taką umowę i dopiero potem dokonać zmiany danych, albo
    będę musiał najpierw wysłać ksero dowodu i dopiero wtedy dostanę nową
    umowę do podpisania. Jednak konsultantka porównała dane z wniosku z
    danymi w systemie, przeprosiła i poinformowała, bym nie podpisywał
    błędnej umowy i poczekał na nową.

    Wybrałem się jednak do CUF (Kraków) w celu dostarczenia dokumentów
    potrzebnych do wydania karty kredytowej. Jednak nie miałem wszystkich
    dokumentów przy sobie (zapomniałem o książeczce wojskowej - ale to moja
    wina, gdyż na potwierdzeniu przyjęcia wniosku była informacja, że będzie
    potrzebna), zostałem więc poproszony o uzupełnienie dnia następnego.

    Zapytałem przy okazji, czy nie dałoby się wydrukować umowy na miejscu w
    CUF i podpisać, również nie wierząc w taką możliwość, gdyż procedura to
    procedura i jak zakładałem konto przez WWW, to jestem zdany na łaskę i
    niełaskę poczty oraz centrali. Lecz nie było z tym problemu:
    konsultantka wydrukowała umowę, przeprowadziła aktywację konta,
    uaktywniła listę haseł jednorazowych, zamówiła dla mnie i żony karty VE,
    zadzwoniła na MultiLinię i podała słuchawkę, by żona mogła aktywować
    dostęp przez www i telefon (ja już miałem aktywne). Wszystko działo się
    bardzo szybko i sprawnie.

    Dziś rano przywiozłem książeczkę wojskową do CUFu. I już po dwóch
    godzinach dostałem maila oraz telefon od pani z oddziału, że wniosek
    został ostatecznie zaakceptowany i mam czekać na kartę, która przyjdzie
    pocztą. Okazuje się, że oddziały Multi mogą podjąć samodzielną decyzję o
    przyznaniu karty w oparciu o scoring (i tylko w przypadku decyzji
    negatywnej wniosek przekazywany jest do centrali).

    Jednym słowem: gdybym poszedł od razu do oddziału i przyniósł wszystkie
    wymagane dokumenty, miałbym otwarte konto i przyznaną kartę kredytową w
    jeden dzień.

    Teraz czekam, aż karty przyjdą pocztą.

    --
    Marek