  • 1. Data: 2003-04-28 22:53:52
    Temat: [MultiBank] - błędna wysokość odsetek
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    Odnośnie problemów z serwisem mBanku.
    Przez cały dzień nie mogłem również wykonać praktycznie żadnej
    operacji(bo to chyba ten sam system).

    Sprawdźcie wysokość nalicznoych odsetek.
    Mi błędnie naliczono odsetki od limitu kredytowego w koncie
    (za dużo o ok.15 zł) oraz za środki zgromadzone na rachunku.
    Na pierwszy rzut oka od razu widać, bo nawet gdybym od 1-31 dnia
    miesiącamiał wykorzystany limit to pobrana kwota jest za duża.
    Złożyłem reklamację i czekam.

    Wynika z tego, że system coś zaczyna się sypać?

    Pozdr.