  • 1. Data: 2005-06-20 14:54:24
    Temat: MultiBank obniżył oprocentowanie kredytu hipotecznego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    - Wszystkie zmiany dotyczą kredytów mieszkaniowych, konsolidacyjnych oraz
    pożyczek hipotecznych udzielanych w PLN dla nowych i dotychczasowych
    klientów MultiBanku - tłumaczy Mariusz Drzewiecki, z Wydziału Planów
    Finansowych.
    . W kredycie mieszkaniowym oprocentowanie kształtuje się już na poziomie
    5,40 %. W kredycie konsolidacyjnym wszystkie stawki oprocentowania będą na
    poziomie od 6,8 %. Oprocentowanie pożyczki hipotecznej w WWJ zaczyna się od
    7,15%.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,12063

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-20 16:55:38
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d96ldm$2p$1@news.onet.pl...
> [...]
    > poziomie od 6,8 %. Oprocentowanie pożyczki hipotecznej w WWJ zaczyna się

    Sorki, Michale, ale taka informacja to w istocie żadna informacja. Bo bank i
    tak w rzeczywistości udziela kredytu od 8,5%, a najczęściej pewnie >9%, te
    5,4% to czystej wody marketing (no, może baaardzo dobry klient - czyt.
    poseł - radny m. stoł. Wwy - kuzynka cioci kolegi naszej Kasi - dostaną
    korzystną stopę. Pomijając już to, że kryteria są cokolwiek ostre - tzn.
    ilość odmów jest wysoka - przynajmniej można tak sądzić przeglądając tę
    grupę. Nie żebym się zaraz ciebie czepiał, ale...

    T.

  • 3. Data: 2005-06-20 17:21:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > Sorki, Michale, ale taka informacja to w istocie żadna informacja. Bo

    Niestety innej nie ma - a to raczej potraktowalem jako informacje dla osob
    ktore wziely taki kredyt, lub wlasnie go wybieraja.
    Sam jestem ciekaw jak im idzie sprzedaz z takimi widelkami - pozostali
    komunikuja prosto wibor + marza i juz (ING, BZ WBK itd)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-20 19:33:25
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:d96u12$9kq$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Sam jestem ciekaw jak im idzie sprzedaz z takimi widelkami - pozostali
    > komunikuja prosto wibor + marza i juz (ING, BZ WBK itd)

    Ja przepytałem panią na okoliczność odsetek, to rozmowa zaczęła się od ponad
    10% - "senkju mejdam"

    T.