  • 1. Data: 2009-01-15 21:55:38
    Temat: MultiBank program rabatowy dla posiadaczy KK
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    Multi zrobił program rabatowy dla posiadaczy kart kredytowych

    program na razie skromny ale ważne że dotyczy wszystkich KK

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/p
    rogram_rabatowy/

    mnie zainteresował serwis z oponami ... po podliczeniu zniżki wyszło taniej niż
    na oponeo.... ale o jakieś grosze

  • 2. Data: 2009-01-15 22:21:17
    Temat: Re: MultiBank program rabatowy dla posiadaczy KK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "magnat" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    rogram_rabatowy/

    > mnie zainteresował serwis z oponami ... po podliczeniu zniżki wyszło taniej niż

    Ale i tak ich karty obecnie niczym specjalnym się nie wyróżniają.

    KJ