eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2006-08-15 07:00:21
    Temat: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    witam,

    proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    karty złożyłem reklamację.

    dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    salvado


  • 2. Data: 2006-08-15 11:07:26
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    salvado napisał(a):

    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację?

    Niczego. Mozesz zmienic bank.


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 3. Data: 2006-08-15 11:19:03
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "salvado" wrote in message

    >[...]No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    Tyle dni żyć w nieświadomości że straciło się kartę, no no...
    pogratulować

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://kredytbankowy.money2money.pl


  • 4. Data: 2006-08-15 18:43:11
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    salvado <j...@g...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację?

    To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w
    rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :)))))))

    Swego czasu "straciłem kontrolę"
    > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2006-08-15 23:24:43
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: m...@g...com

    salvado wrote:

    > witam,
    >
    > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    > udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    > karty złożyłem reklamację.

    Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.

    p. m.



  • 6. Data: 2006-08-16 06:38:06
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    Użytkownik j...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:
    > salvado <j...@g...pl> napisał(a):
    >
    >
    >>witam,
    >>
    >>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    >>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    >>udzielenia odpowiedzi na reklamację?
    >
    >
    > To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w
    > rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :)))))))
    >
    > Swego czasu "straciłem kontrolę"
    >
    >>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    >>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    >>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    >>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    >>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    >>karty złożyłem reklamację.
    >
    >
    > A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte.
    >
    >
    To nie ulega wątpliwości. Pomijając sprawę mojej spostrzegawczości :-),
    spodziewałem się, że jeśli trafia do banku zagubiona karta klienta, to
    bank powinien (?) tegoż klienta o tym powiadomić. I tylko o to mi
    chodziło, gdy składałem reklamację.


  • 7. Data: 2006-08-16 06:42:27
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > salvado wrote:
    >
    >
    >>witam,
    >>
    >>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    >>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    >>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    >>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    >>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    >>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    >>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    >>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    >>karty złożyłem reklamację.
    >
    >
    > Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
    >
    > p. m.
    >
    >
    tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
    kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
    dni jest ona zastrzeżona.


  • 8. Data: 2006-08-16 07:17:51
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    a w ktorym miejscu jest napisane, ze bank powinien poinformowac klienta o
    tym, ze otrzymal (od znalazcy) jego karte?

    wedlug mnie skladanie reklamacji jest bez sensu, a na przyszlosc to lepiej
    pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles
    na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich
    pieniedzy...

    pozdr.
    RobertS



  • 9. Data: 2006-08-16 07:30:49
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: m...@g...com

    salvado wrote:

    > Użytkownik m...@g...com napisał:
    >
    >> salvado wrote:
    >>
    >>
    >>>witam,
    >>>
    >>>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    >>>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    >>>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    >>>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    >>>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    >>>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    >>>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    >>>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    >>>karty złożyłem reklamację.
    >>
    >>
    >> Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
    >>
    >>
    > tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
    > kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    > się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
    > dni jest ona zastrzeżona.

    Wg. mnie składanie na taką okoliczność reklamacji jest bez sensu. Reklamacja
    to jest dla mnie zauważenie że coś zrobili nie tak jak zrobili, i w związku
    z tym żądanie czegoś konkretnego. W takim wypadku *być może* można powołać
    się na te 30 dni do których *być może* są zobowiązani - i jeżeli odpowiedź
    na reklamację się przedłuża to *być może* można ją uznać za załatwioną
    pozytywnie.

    Ale w takim wypadku co miałoby się stać po przekroczeniu tych 30 dni?.

    p. m.


  • 10. Data: 2006-08-16 09:26:20
    Temat: Re: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl>

    a na przyszlosc to lepiej
    > pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles
    > na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich
    > pieniedzy...

    nie ma jak cenna rada. Właśnie to chciałem usłyszeć. Cieszę się, że
    spotkałem w Tobie człowieka, który ZAWSZE panuje nad WSZYSTKIM.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1