  • 1. Data: 2013-10-19 11:59:08
    Temat: MultiBank, wkrótce mBank
    Od: luc <b...@g...de>

    No to koniec...

    W systemie takie coś się pojawiło:

    =============================
    Aby dać klientom jeszcze więcej możliwości
    i usług na najwyższym poziomie łączymy pod marką mBanku najlepsze praktyki z
    działalności mBanku, MultiBanku i BRE Banku należących do Grupy BRE.

    25 listopada 2013 r. marka mBank zastąpi dotychczasowe nazwy MultiBank i BRE Bank.
    Warunki świadczenia usług i numery kont nie zmienią się, a zawarte umowy pozostaną
    w mocy.

    W mBanku zapewnimy wszystko co najlepsze w MultiBanku:

    - dotychczasowi Eksperci w tych samych placówkach
    - funkcjonalności serwisu transakcyjnego
    - zakres oferty produktów i usług

    Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami.
    =============================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-10-19 12:10:34
    Temat: Re: MultiBank, wkrótce mBank
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-19, luc <b...@g...de> wrote:

    > No to koniec...

    A czego konkretnie koniec?
    Nazwa się tylko zmienia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-10-19 12:33:02
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu sobota, 19 października 2013 12:10:34 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer
    napisał:

    > A czego konkretnie koniec?
    >
    > Nazwa się tylko zmienia.

    Na razie tylko nazwa. Tylko dlaczego mój doradca zrezygnował z pracy w Multi na rzecz
    innego banku na M?

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-10-19 12:49:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-19, luc <b...@g...de> wrote:

    [...]

    > Na razie tylko nazwa.

    W związku z czym czego konkretnie koniec?

    > Tylko dlaczego mój doradca zrezygnował z pracy w Multi na rzecz innego
    > banku na M?

    Nie wiem. Spytałeś go? Mój doradca 4 lata temu zmienił prace na rzecz banku
    na P. Przebóg, spisek!

    PS. Obecny się nigdzie nie wybiera.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2013-10-19 12:55:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2013-10-19, luc <b...@g...de> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W związku z czym czego konkretnie koniec?
    Multibanku w takiej formie jaką znamy. Ale nie, nie wiem czy agonia
    będzie trwała 2 miesiące czy 2 lata.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Others can stop you temporarily, only you can do it permanently.

  • 6. Data: 2013-10-19 13:15:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-19, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Multibanku w takiej formie jaką znamy. Ale nie, nie wiem czy agonia
    > będzie trwała 2 miesiące czy 2 lata.

    Nie ma co dramatyzować. Na zmianę nazwy decydowali się spokojnie
    ponad 2 lata.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2013-10-19 14:20:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup

    > Nie ma co dramatyzować. Na zmianę nazwy decydowali się spokojnie
    > ponad 2 lata.

    Dokładnie, nie dramatyzujmy.

    Te łowickie paski jakoś przebolejemy, o konkretnych (groźniejszych) zmianach
    na razie nic nie wiadomo poza ujednolicaniem regulaminów.

  • 8. Data: 2013-10-19 14:59:08
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    co sie _nie_ zmieni:
    a.. sposób działania i funkcjonalności systemu transakcyjnego,

    co sie zmieni:

    adres strony internetowej:
    ze strony www.multibank.pl nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę
    www.mbank.pl/multi,
    sposób logowania do serwisu transakcyjnego:

    Adres strony bezpośredniego dostępu do serwisu transakcyjnego
    https://moj.multibank.pl pozostanie bez zmian.
    Logowanie możliwe będzie również poprzez stronę mBanku.
    Klikając "Zaloguj" w prawym górnym rogu na stronie www.mbank.pl, będzie
    można wybrać system transakcyjny, do którego chcą się Państwo zalogować. Po
    wybraniu "mBanku - dawnego MultiBanku" nastąpi przekierowanie na stronę
    logowania do dotychczasowego serwisu transakcyjnego MultiBanku.

    a.. Zmiana marki MultiBank na mBank nie zakłada wprowadzania zmian w
    zakresie funkcjonowania kont. Konta będą działały niezależnie od siebie, jak
    to miało miejsce do tej pory. Logowanie będzie odbywało się do dwóch
    osobnych serwisów transakcyjnych.

    ...czyli wszystko ok jesli chodzi o pewna sprawe (ktorej imienia glosno nie
    nalezy wypowiadac ;) )

    pozdrawiam
    oszczedny

  • 9. Data: 2013-10-19 22:17:15
    Od: Zibo <z...@g...com>

    > ...czyli wszystko ok jesli chodzi o pewna sprawe (ktorej imienia glosno nie
    >
    > nalezy wypowiadac ;) )
    >

    > pozdrawiam
    >
    > oszczedny

    Na razie tak. Nie mniej jednak robią kolejny krok i pewnie kiedyś (na razie to
    kiedyś jest bardzo nieokreślone) zlikwidują tę pewną sprawę.