eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Godlo Jakosci Obslugi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2009-05-19 20:07:30
    Temat: Multibank - Godlo Jakosci Obslugi
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    No nie mogłem sie powstrzymać:
    http://media.multibank.pl/pr/118777/jakos-czy-jakosc
    -bank-czy-multibank

    Fragmenty:
    "1-go maja MultiBank rozpoczął kampanię promującą rachunki ze zwrotem opłat
    dla Klientów indywidualnych. W komunikacji wykorzystuje radio, Internet,
    outdoor oraz powierzchnię witryn w placówkach. Akcja potrwa do 31 czerwca
    2009 r."

    Już nawet mniejsza o ten "31 czerwca"...

    "- Jakość to jeden z podstawowych elementów pozycjonujących markę
    MultiBanku. Odwołujemy się do nagrody, którą niedawno otrzymaliśmy, by
    kolejny raz podkreślić korzyści płynące z posiadania i aktywnego użytkowania
    konta w naszym banku. Dlatego przypominamy, że osoby aktywnie korzystające z
    rachunku mogą uniknąć opłat. - mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura
    Marketingu MultiBanku - Treść komunikatu to odpowiedź na obecną sytuację
    rynkową, a szczególnie na trend powszechnego podnoszenia opłat za
    standardowe usługi bankowe - na przykład za prowadzenie rachunku. W
    MultiBanku Klient racjonalnie wykorzystujący produkty bankowe może nie
    odczuć tych zmian, a nawet poczynić pewne oszczędności Nowoczesnym
    instytucjom finansowym, a taką jest MultiBank, szczególnie zależy na
    budowaniu partnerskich relacji ze swoimi Klientami. Aktywna współpraca to
    relacja korzystna dla obu stron - dla banku i dla Klienta - dodaje."

    W.B olanowski to ten sam człowiek, który zaczynał razem z mBankiem.


  • 2. Data: 2009-05-19 20:17:29
    Temat: Re: Multibank - Godlo Jakosci Obslugi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > No nie mogłem sie powstrzymać:

    Proponuję założyć stronę www (usnet ma małe grono odbiorców) na której
    będziemy pokazywać prawdę o bankach i "reklamować" ich cudowne oferty
    oraz wprowadzane tylnymi drzwiami opłaty. Smaczku dodadzą historie
    rozpatrywania reklamacji :D


    --
    Mithos


  • 3. Data: 2009-05-19 20:25:16
    Temat: Re: Multibank - Godlo Jakosci Obslugi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
    news:guv2un$n0o$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    >
    > W.B olanowski to ten sam człowiek, który zaczynał razem z mBankiem.

    O ile dobrze pamietam to mialem chyba nawet okacje go kiedys poznac... Punkt
    widzenia zmienia sie wraz z punktem siedzenia ;).

    MK

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1