-
1. Data: 2003-03-11 19:13:05
Temat: [Multibank] Infolinia i oddziały
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Witam,
miałem dziś niewątpliwą przyjemność odwiedzić po raz kolejny oddział Multi
we Wrocławiu ;] Sprawa dotyczyła wysłanego przez net wniosku o kartę
kredytową. Okazało się, że agenta we Wrocławiu nie ma (taki rodzaj kontaktu
wybrałem z _listy_ na stronie - po co dają taki wybór?), więc infolinia
zaproponowała umówienie wizyty w oddziale. Nie mając innego wyjścia
przystałem na tę propozycję, dogadaliśmy godzinę i czekałem te kilka dni do
dziś na spotkanie.
W oddziale byłem przed czasem, grzecznie poczekałem, potem dalej poczekałem,
bo oczywiście na czas nikogo wolnego nie było ;]
Jak już zacząłem rozmawiać, to się okazało, że oddział pojęcia nie ma o
żadnym spotkaniu, wniosek internetowy wsiało i nie mają możliwości go
sprowadzić. Tu moje pytanie - po raz kolejny mi się zdarza, że jak coś robię
przez net, to w oddziale to nie ma zastosowania. Brak jakiejkolwiek
komunikacji - czemu???
Po następnych kilkunastu minutach oglądania sufitu i ścian (dobrze, że nie
drażnią ;]) w oczekiwaniu na gotowość dysponentki przesliśmy do meritum. Od
tej pory poszło już sprawnie - z wyjątkiem tego, że system nie chciał
wyświetlać transakcji z całego miesiąca, przez co był przez chwilę problem z
odczytaniem wpływów :)) - i po wypełnieniu - nie przeze mnie :) - wniosku
kolejna miła niespodzianka mnie spotkała.
Okazało się bowiem, że infolinia miała dobre informacje i nie było wymagane
zaświadczenie o zarobkach (rok regularnych wpływów na konto). Nie miałem ze
sobą, ale byłem święcie przekonany, że będzie potrzebne. Pewnie się jednak
okaże, że będę musiał donieść, bo coś im się nie spodoba w historii :-/
Teraz pozostaje mi jedynie oczekiwać na telefon - i tu kolejne wyzwanie dla
Multi - dotąd dwukrotnie mi obiecywano informację telefoniczną i ani razu
nie zadzwonili. Zrzucam to na karb nieodpowiedzialności pracownika - była to
ta sama osoba - i liczę, że do trzech razy sztuka. Mam nadzieję, że decyzja
będzie pozytywna i jutro dostanę obiecaną odpowiedź.
--
Pozdrawiam,
Washko
-
2. Data: 2003-03-11 19:42:51
Temat: Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
news:b4ld02$fbb$1@news.onet.pl...
> Mam nadzieję, że decyzja
> będzie pozytywna i jutro dostanę obiecaną odpowiedź.
>
Oooo... a czym sobie zasluzyles na tak ekspresowe tempo? ;) W moim przypadku
zajelo to nieco wiecej czasu, chyba ok tygodnia. Z tego co pamietam
oddzwaniaja tylko dgy karta nie zostanie przyznana, wiec raczej powinienes
miec nadzieje, ze nie oddzwonia, a karto wyciagniesz ze skrzynki ;).
Trzeba pamietac tez, ze do momentu aktywacji karta nie jest 'widoczna' przez
zaden z kanalow dostepny przez klienta, co jest [IMHO] wada.
Maciej
-
3. Data: 2003-03-12 07:44:56
Temat: Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:%_qba.175699$AV5.1940038@news.chello.at...
> > Mam nadzieję, że decyzja
> > będzie pozytywna i jutro dostanę obiecaną odpowiedź.
> Oooo... a czym sobie zasluzyles na tak ekspresowe tempo? ;) W moim
przypadku
Pewnie chcieli być mili i takie bajki mi opowiadali ;]
> zajelo to nieco wiecej czasu, chyba ok tygodnia. Z tego co pamietam
> oddzwaniaja tylko dgy karta nie zostanie przyznana, wiec raczej powinienes
> miec nadzieje, ze nie oddzwonia, a karto wyciagniesz ze skrzynki ;).
Muszą oddzwonić, bo zdjęcia nie przyniosłem ;] Myślałem, że robią zdjęcie na
miejscu, ale się przeliczyłem.
> Trzeba pamietac tez, ze do momentu aktywacji karta nie jest 'widoczna'
przez
> zaden z kanalow dostepny przez klienta, co jest [IMHO] wada.
Czyli teraz czeka mnie etap - nikt nic nie wie - super :-/
-
4. Data: 2003-03-12 08:14:53
Temat: Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Wed, 12 Mar 2003 08:44:56 +0100, "Tomasz Waszczynski"
<w...@w...org> wrote:
>
>Muszą oddzwonić, bo zdjęcia nie przyniosłem ;] Myślałem, że robią zdjęcie na
>miejscu, ale się przeliczyłem.
>
No tak, jeszcze studia fotograficznego w bankach klientom brakuje :).
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl GG 212730
Karty Bankowe i Płatnicze http://www.kartybankowe.net
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
-
5. Data: 2003-03-12 16:28:34
Temat: Re: [Multibank] Infolinia i oddziały
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:2kqt6vgv99v7iaks4fqhi5t06vs8o8jss4@4ax.com...
> >Muszą oddzwonić, bo zdjęcia nie przyniosłem ;] Myślałem, że robią zdjęcie
na
> >miejscu, ale się przeliczyłem.
> >
> No tak, jeszcze studia fotograficznego w bankach klientom brakuje :).
Nie przesadzaj - wystarczyłaby kamera podłączona do kompa.
--
Pozdrawiam,
Washko