  • 1. Data: 2008-11-20 20:36:44
    Temat: Multibank JA -> Aquarius a z powrotem?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Przy odpowiednich wplywach mozna w Multibanku zmienic
    typ konta z Ja(My) na Aquarius zachowujac numer konta
    itp. A co z sytuacja odwrotna? Jezeli dochody spadna
    albo po prostu konto w Multi nie bedzie kontem glownym
    a chcialbym je zachowac (np. darmowe Ja) to czy zmiana
    z Aquariusa jest rownie bezproblemowa?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-11-20 21:59:02
    Temat: Re: Multibank JA -> Aquarius a z powrotem?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > albo po prostu konto w Multi nie bedzie kontem glownym
    > a chcialbym je zachowac (np. darmowe Ja) to czy zmiana

    Wydaje sie, ze tak.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-11-21 07:45:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    nie słyszałem o żadnych ograniczeniach...

    --
    pozdrawiam
    RobertS