eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki<Multibank> Mam wrazenie...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2010-01-07 12:15:19
    Temat: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    ... że na sprawność z jaką jestem obsłużony pracuje wiele osób.

    Oferta Aquarius (czyli niby o podwyższonym standardzie).

    Reklamacja złożona na Multilinii w dniu 13 listopada, dotycząca niewielkiej
    kwoty (poniżej 50 zł), a dokładniej uruchomienia na karcie kredytowej usługi
    płatnych wyciągów papierowych oraz jakiegoś ubezpieczenia od niczego,
    naliczanego od kwoty zadłużenia na wyciągu (a karta akurat jest dość
    intensywnie używana).

    Po 30 dniach mail z Multibanku: przepraszamy, że tak długo rozpatrujemy
    reklamację.

    Po około 40 dniach, mój mail do Multibanku: czy mogę jakoś pomóc bankowi w
    szybszym rozpatrzeniu reklamacji itd., bo martwię się o nich, że zajmuje im
    ona aż tyle czasu? Odpowiedź Multibanku w ciągu kilku godzin, że dopisują
    moje uwagi do treści reklamacji.

    Po około 55 dniach, mój kolejny mail do Multibanku: co z moją reklamacją?
    Brak jakiejkolwiek reakcji ze strony Multibanku od ponad 24 godzin.

    Rewelacja. Bodajże Mithos kiedyś pisał, że wprawdzie w oddziałach bywa
    różnie, ale na Multilinii przy tej ofercie jest zawsze OK. Okazuje się, że
    jednak nie zawsze, choć trudno ustalić na ile jest to skutkiem działań osoby
    bezpośrednio rozwiązującej tę reklamację, nie znam wewnętrznych procedur
    banku.



  • 2. Data: 2010-01-07 12:26:11
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Oferta Aquarius (czyli niby o podwyższonym standardzie).
    >
    > Reklamacja złożona na Multilinii w dniu 13 listopada, dotycząca
    > niewielkiej kwoty (poniżej 50 zł), a dokładniej uruchomienia na karcie
    > kredytowej usługi płatnych wyciągów papierowych oraz jakiegoś
    > ubezpieczenia od niczego, naliczanego od kwoty zadłużenia na wyciągu (a
    > karta akurat jest dość intensywnie używana).
    >
    a kontaktowałeś się ze swoim doradcą AQ? w takich sytuacjach mój pomaga
    lub chociaż stara się być pomocny ;-)


    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 3. Data: 2010-01-07 12:31:21
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4jt6$2mvi$...@o...icpnet.pl...

    > a kontaktowałeś się ze swoim doradcą AQ? w takich sytuacjach mój pomaga
    > lub chociaż stara się być pomocny ;-)

    Ano właśnie zaszło takie zjawisko, że w międzyczasie ten doradca się zwolnił
    albo też został zwolniony. Żaden nowy się jakoś nie odezwał jako "mój". A
    jakoś chodzić za tym nadmiernie mi się też nie chce, bo kwota drobna.
    Ograniczam się do maili.


  • 4. Data: 2010-01-07 12:55:18
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Ano właśnie zaszło takie zjawisko, że w międzyczasie ten doradca się
    > zwolnił albo też został zwolniony. Żaden nowy się jakoś nie odezwał jako
    > "mój". A jakoś chodzić za tym nadmiernie mi się też nie chce, bo kwota
    > drobna. Ograniczam się do maili.

    Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
    ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.

    Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
    calkowity.

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 5. Data: 2010-01-07 13:07:23
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4ljp$2o3b$...@o...icpnet.pl...

    > Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
    > ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.
    >
    > Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
    > calkowity.

    Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie wybierałem
    sobie tę a nie inną osobę. Trudno powiedzieć czy na pożegnanie z bankiem
    pouruchamiał sobie te przeróżne usługi m.in. na moich kartach czy to jakiś
    przypadek. Raczej nie obstawiałbym tu za bardzo zasługi mojego byłego
    doradcy, bo ta karta była wyrabiana w pewnej szczególnej procedurze, którą
    trzeba było dorabiać, bo jej nie było w interfejsie, którym się posługiwał
    doradca i trzeba było do informatyków dzwonić i takie tam, aby pewnba opcja
    się pojawiła jako dostępna. Nie wiem czy od tego w jakiś sposób prowizje
    doradców AQ zależą czy nie.

    Tak czy inaczej tak długi okres rozpatrywania reklamacji jest dla mnie
    szokujący, bo mam porównania choćby z HSBC czy ING lub Raiffeisen. Po prostu
    zaskakujące. Może w banku nie rozumieją na jakiej zasadzie taka karta w
    ogóle istnieje. :)


  • 6. Data: 2010-01-07 13:10:21
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4ljp$2o3b$...@o...icpnet.pl...

    > Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
    > ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.
    >
    > Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
    > calkowity.

    Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie wybierałem
    sobie tę a nie inną osobę.

    Trudno powiedzieć czy na pożegnanie z bankiem pouruchamiał sobie te
    przeróżne usługi m.in. na moich kartach czy to jakiś przypadek. Nie wiem czy
    od tego w jakiś sposób prowizje doradców AQ zależą czy nie. Raczej nie
    obstawiałbym tu za bardzo zasługi mojego byłego doradcy, bo ta karta była
    wyrabiana w pewnej szczególnej procedurze, którą trzeba było dorabiać, bo
    jej nie było w interfejsie, którym się posługiwał doradca. Trzeba było do
    informatyków dzwonić i takie tam, aby pewna opcja się w interfejsie pojawiła
    jako dostępna.

    Tak czy inaczej tak długi okres rozpatrywania reklamacji jest dla mnie
    szokujący, bo mam porównania choćby z HSBC czy ING lub Raiffeisen. Po prostu
    zaskakujące.


  • 7. Data: 2010-01-07 13:42:23
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    "MarekZ" pisze
    > ... że na sprawność z jaką jestem obsłużony pracuje wiele osób.

    > Po 30 dniach mail z Multibanku: przepraszamy, że tak długo rozpatrujemy
    > reklamację.
    > Odpowiedź Multibanku w ciągu kilku godzin, że dopisują moje uwagi do
    > treści reklamacji.

    Ależ to wszystko to odpowiedzi autorespondera. Z interfejsem białkowym czyli
    zywym człowiekiem, jeszcze nie miałeś do czynienia. ;-)


  • 8. Data: 2010-01-07 13:45:29
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcepan" <m...@m...on> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4ocs$eom$...@i...gazeta.pl...

    > Ależ to wszystko to odpowiedzi autorespondera. Z interfejsem białkowym
    > czyli zywym człowiekiem, jeszcze nie miałeś do czynienia. ;-)

    Nie nie, autoresponder zawsze odpowiada najwyżej do godziny, tego nie liczę.
    Liczę tylko odpowiedzi żywego człowieka w ilości jednej sztuki.


  • 9. Data: 2010-01-07 19:52:21
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie
    > wybierałem sobie tę a nie inną osobę.

    do mnie dzisiaj dzwonił znowu informując o podniesieniu % na lokacie
    1-dniowej (jak zwykle kilka dni po tym jak sam to zauważyłem), ciekawe
    że nigdy nie dzowni jak % spada ;-)


    --
    pozdrawiam
    RobertS

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1