  • 1. Data: 2002-11-15 10:08:42
    Temat: [Multibank] Visa Credit czy Visa Gold?
    Od: "Bonzi" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiem, że temat był już kiedyś poruszany, ale nie w kontekście Multi.

    Chciałbym definitywnie rozstać się z Citi na rzecz Multi. Kusi mnie Visa
    Gold, ale mam wiele wątpliwości.
    Gold jest dużo droższa (250 zł), ma większy limit, niższe oprocentowanie
    oraz niejasno sprecyzowany "pakiet dodatkowych korzyści", których Multilinka
    nie potrafiła sprecyzować.
    Zakładając, że spełniam warunki na obydwie karty (5 tys. netto) i niewiele
    podróżuję (wakacje raz w roku ;-)), którą byście polecali? Czy jest sens
    wywalać te 250 zł za wątpliwe przywileje Visa Credit Gold? Czy jest to może
    bardziej produkt "snobistyczny"? Czy przy tych samych dochodach jest różnica
    w limicie kredytowym?

    Dzięki,

    Bonzi

  • 2. Data: 2002-11-15 10:32:01
    Temat: Re: [Multibank] Visa Credit czy Visa Gold?
    Od: s...@o...pl

    Czy przy tych samych dochodach jest różnica
    > w limicie kredytowym?

    Nie ma żadnej różnicy (zostaw sobie te 200 w portfelu)