  • 1. Data: 2007-04-29 16:34:43
    Temat: [Multibank] Zepsuli ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć:
    Jak zwykle wchodzę na stronę logowania Multibanku, wpisuję login, hasło
    i klepię enter. Pojawia się biała strona. Tylko raz na kilka logowań
    pojawia sie normalny serwis transakcyjny.

    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 2. Data: 2007-04-29 16:41:52
    Temat: Re: [Multibank] Zepsuli ?
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Tylko raz na kilka logowań
    > pojawia sie normalny serwis transakcyjny.
    U mnie dziala

    Robert

  • 3. Data: 2007-04-29 17:03:57
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > i klepię enter. Pojawia się biała strona. Tylko raz na kilka logowań
    > pojawia sie normalny serwis transakcyjny.

    SOA#1

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 4. Data: 2007-04-29 17:58:51
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-04-29 18:34, Kamil Jońca stwierdził, że:
> [...]
    > i klepię enter. Pojawia się biała strona. Tylko raz na kilka logowań
    > pojawia sie normalny serwis transakcyjny.

    Mam to samo (Firefox 2.0.0.3). Poczekaj chwilę, po kilkunastu sekundach
    z tej białej planszy zrobi się serwis.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl