  • 1. Data: 2008-06-03 13:00:16
    Temat: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy tylko dla mnie jest zaskoczeniem że dzisiaj Multibank postanowił
    zmienić mi konto firmowe na droższe ? Dzisiaj informacja, dzisiaj
    zmiana. No k****. Teraz udało im się mnie przekonać że należy zmienić bank.

    W rachunku znalazłem taką informację:

    "Uprzejmie informujemy, że od dnia 3 czerwca 2008 roku ulegają zmianie
    warunki prowadzenia rachunków firmowych w MultiBanku:
    - NOWOŚĆ! MultiKonto Business Net - najbardziej ekonomiczny internetowy
    rachunek dla firmy za 0 zł.
    - MultiKonto Business Class - uniwersalny rachunek dla firmy za 15 zł.
    - NOWOŚĆ! MultiKonto First Class - prestiżowy rachunek dla najbardziej
    wymagających przedsiębiorców za 25 zł.

    Jednocześnie informujemy, że MultiKonto Business Expert zostanie
    automatycznie przekształcone na MK First Class."

  • 2. Data: 2008-06-03 14:57:05
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:g23f93$ffk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Jednocześnie informujemy, że MultiKonto Business Expert zostanie
    > automatycznie przekształcone na MK First Class."

    tia, ja się wczoraj na prnews.pl dowiedziałem,
    fantastyczne info, u mnie podwyżka 10 zł (miałem MK Expert) i nic w zamian.

    t.

  • 3. Data: 2008-06-03 15:12:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 15:00
    (autor Marcin Krzyżanowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g23f93$ffk$1@inews.gazeta.pl>):

    > Dzisiaj informacja, dzisiaj
    > zmiana. No k****.

    Buhahahahaha, a niedawno ktoś mnie przekonywał, że mBank sssie, a Multibank
    rządzi, bo można se pogadać z garniturkiem jakby co za... 25zł
    miesięcznie :D

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 4. Data: 2008-06-03 16:15:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-03, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Buhahahahaha, a niedawno ktoś mnie przekonywał, że mBank sssie, a Multibank
    > rządzi, bo można se pogadać z garniturkiem jakby co za... 25zł
    > miesięcznie :D

    Ja. I mieszałeś tak między firmowym a osobistym, że się pogubiłem :]
    I nie manipuluj, bo możesz nadal za owe 15/m-c. :>

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-06-03 16:27:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 18:15
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > On 2008-06-03, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja. I mieszałeś tak między firmowym a osobistym, że się pogubiłem :]

    A bo to w zasadzie jedność. Manie konta firmowego w jednym banku, a
    prywatnego w innym dość niewygodne jest.

    > I nie manipuluj, bo możesz nadal za owe 15/m-c. :>

    E tam, ja mam w mBanku za 0zł konto. A z garniturkami i tak nienawidzę
    rozmawiać :D Poza tym, może mogę, a klientom podnieśli cenę do 25 :D
    Biedacy. A mogli wybrać mBank :D

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 6. Data: 2008-06-03 16:38:02
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Manie konta firmowego w jednym banku, a
    > prywatnego w innym dość niewygodne jest.

    Być może. Jest za to mądre.

    marekz

  • 7. Data: 2008-06-03 17:29:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 18:38
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g23sel$jv2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Być może. Jest za to mądre.

    Z powodu? Co mądrego w dodatkowych prowizjach, opóźnieniach i niewygodzie
    różnych interfejsów? Zwłaszcza że mBankowy jest najlepszy...
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 8. Data: 2008-06-03 17:36:21
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Z powodu? Co mądrego w dodatkowych prowizjach, opóźnieniach i niewygodzie
    > różnych interfejsów? Zwłaszcza że mBankowy jest najlepszy...

    Z powodu tego, że w przypadku kłopotów z dostępem do danego banku,
    ewentualnie zajęcia któregoś z rachunków traci się lub ma utrudniony dostęp
    do środków na obu rachunkach. Czego akurat mBank jest drastycznym
    przykładem.

    Poza tym nie widzę niczego atrakcyjnego ani korzystnego w tym aby jakiś
    pojedynczy bank miał wgląd w całość finansów.

    A już stwierdzenie, że interfejs mbankowy jest najlepszy, szczególnie w
    przypadku rachunku firmowego jest dla mnie kuriozalne. To jaki interfejs
    jest najlepszy zależy od tego, czego się od niego oczekuje.

    marekz

  • 9. Data: 2008-06-03 17:55:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 czerwiec 2008 19:36
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g23vhe$40g$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Z powodu tego, że w przypadku kłopotów z dostępem do danego banku,
    > ewentualnie zajęcia któregoś z rachunków traci się lub ma utrudniony
    > dostęp do środków na obu rachunkach.

    No jeżeli faktycznie aż tak bardzo ważna jest 100% dostępność. Ja nie mam aż
    tak palących potrzeb. nawet jakbym przelew zrobił dzień później, to świat
    się nie zawali. Myślę, że większość przedsiębiorców będzie miała podobnie.

    > Czego akurat mBank jest drastycznym
    > przykładem.

    czego przykładem? 99,99% dostępności. Ano. Przez coś koło 7 lat korzystania
    nie działał kilka razy, w nocy, zgodnie z zapowiedziami, że coś
    modernizują. Ale to i tak luksus, bo Inteligo nie działa w nocy z definicji
    (choć ostatnio chyba już krótko, dawno nie korzystałem), a w Łukaszu też
    chyba coś w nocy przetwarzano. A mBank działa 24h, poza modernizacjami.
    Może były jakieś awarie, na szczęście nie trafiłem na nie.

    > Poza tym nie widzę niczego atrakcyjnego ani korzystnego w tym aby jakiś
    > pojedynczy bank miał wgląd w całość finansów.

    No nie, mam wiele psychicznych odchyłów, ale paranoja została mi
    oszczędzona.

    > A już stwierdzenie, że interfejs mbankowy jest najlepszy, szczególnie w
    > przypadku rachunku firmowego jest dla mnie kuriozalne. To jaki interfejs
    > jest najlepszy zależy od tego, czego się od niego oczekuje.

    Możliwe. Tu się nie będę kłócił.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 10. Data: 2008-06-03 18:17:56
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > się nie zawali. Myślę, że większość przedsiębiorców będzie miała podobnie.

    Jedynym sensownym kanałem dostępu w przypadku mBanku jest internet. Oddziały
    w zasadzie nie istnieją, kanał telefoniczny nadaje się tylko do
    standardowych operacji. Możliwości szybkiej wpłaty gotówkowej często
    utrudnione. Cokolwiek niestandardowego trwa tygodniami. No i limity. Nawet
    mając dwie karty, wypłacisz maksymalnie 10k na dobę. Powalająca na kolana
    kwota.

> [...]
    > chyba coś w nocy przetwarzano. A mBank działa 24h, poza modernizacjami.
    > Może były jakieś awarie, na szczęście nie trafiłem na nie.

    Awarie są rzadkością. Miałem raczej na myśli praktyczny brak innych kanałów
    dostepu oprócz kanału internetowego oraz fakt blokowania wszystkich
    rachunków w przypadku zajęcia jednego z nich. I limity.

    > No nie, mam wiele psychicznych odchyłów, ale paranoja została mi
    > oszczędzona.

    Hehehe. Daruję sobie komentarz do tego akapitu. Ale wierz mi, że nie ma to
    wiele wspólnego z paranoją.

    marekz